موافقت با تمدید انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳ کد : ۱۰۵۶۹ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۱۴۴
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، با تمدید انتصاب دکتر حمید سعادت‌فر عضو محترم هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر به مدت دو سـال موافقت شد.
موافقت با تمدید انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با تشکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشـمند شـما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشـی، با تمدید انتصاب شما در سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر به مدت دو سـال موافقت می‌شود. در این راسـتا، به پیوست، رئوس انتظـارات دانشـگاه بر اسـاس شـرح وظـایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سـند چشم‌انداز همراه با آیین‌نامه جامع مدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری از جهت آگـاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقـدیم می‌گردد. اطمینان دارم با اتکال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنـده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
مدیر گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، نماینده پژوهشی گروه مهندسی کامپیوتر به مدت یک سال، معاون و نماینده تحصیلات تکمیلی گروه مهندسی کامپیوتر از سال ۱۳۹۶، فعالیت به عنوان مشاور فرهنگی انجمن علمی کامپیوتر به مدت دو سال، دبیر علمی اولین کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت، سرپرست و مربی تیم برنامه‌نویسی دانشگاه بیرجند در مسابقات ACM غرب آسیا (دو دوره) بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.

ارائه 13 مقاله به زبان انگلیسی و سه مقاله به فارسی، تألیف یک عنوان کتاب و انجام دو طرح پژوهشی از سوابق پژوهشی دکتر سعادت‌فر می‌باشد.

وی در سال 1393 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی کامپیوتر - گرایش سیستم‌های نرم‌افزاری از دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرد.

{رزومـــه}

آخرین ویرایش۲۵ آبان ۱۳۹۹