برگزاری نشست صمیمی پرسش و پاسخ دانشجویی با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹ کد : ۱۰۹۵۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۸۳
نشست صمیمی پرسش و پاسخ دانشجویی با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.
برگزاری نشست صمیمی پرسش و پاسخ دانشجویی با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست صمیمی پرسش و پاسخ دانشجویی با دکتر محسن آیتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ظهر امروز چهارشنبه 19 آذر 1399  در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه بیرجند (lms) برگزار شد.
دکتر آیتی ضمن تبریک روز دانشجو شرح وظایف کوتاهی از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی را برشمرد و سپس با اشاره به برگزاری الکترونیکی کلاس‌ها، از دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاه پیشرو در حوزه آموزش مجازی یاد کرد. وی در ادامه به سوالات و ابهامات دانشجویان پاسخ داد که از جمله مهمترین این پرسش‌ها می‌توان به آزمون زبان تحصیلات تکمیلی، برگزاری دروس عملی و حذف ترم اشاره کرد.
دکتر سیده عاطفه حسینی رئیس گروه‌ دانشجویان استعداد درخشان به معرفی گروه استعداد درخشان پرداخت و به نقشه رشد هر گروه آموزشی در دانشگاه اشاره کرد و از برنامه.‌های این گروه در سال آینده برای حمایت از دانشجویان استعداد درخشان سخن گفت.
دکتر محسن خطیبی‌نیا، رئیس گروه دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز این گروه را بازوی اجرایی دانشجویان ارشد و دکتری دانست که امور آموزشی و پژوهشی این دانشجویان بر عهده دارد.
دکتر محمدحسین خسروی مدیر امور آموزشی نیز با تبریک روز دانشجو و مرور خدمات این مدیریت، توصیه کرد دانشجویان با مراجعه به وبسایت این مدیریت از اخبار آموزشی به صورت هفتگی آگاهی داشته باشند.
دکتر رستمی‌نژاد رئیس گروه برنامه‌ریزی درسی دانشگاه نیز روز دانشجو را روز مطالبه‌گری دانست و با اشاره به ماهیت این گروه، از امکان برگزاری دوره‌های تقویتی آموزشی برای همه دروس خبر داد.

آخرین ویرایش۱۹ آذر ۱۳۹۹