همزمان با برگزاری دومین مجمع عمومی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه انجام شد؛

انتخاب اعضاب شورای مرکزی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه بیرجند

۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳ کد : ۱۱۱۴۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۲۲۲
انتخابات شورای مرکزی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه بیرجند، شامگاه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی برگزار شد.
انتخاب اعضاب شورای مرکزی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست مجمع عمومی دانش آموختگان دانشگاه بیرجند، شامگاه شنبه 29 آذر ۱۳۹۹ با حضور جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه برگزار شد.
دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، ضمن تشکر از دست اندرکاران تشکیل این انجمن گفت: دانشگاه بیرجند با بیش از 45 سال سابقه از دانشگاه‌های باقدمت کشور محسوب می‌شود و تشکیل این انجمن هر چند باید زودتر شکل می‌گرفت،اما شروعی برای فعالیت منسجم و در جهت رشد و اعتلای دانشگاه می‌باشد. وی در ادامه خاطر نشان کرد: دانش آموختگان دانشگاه هم اکنون نیز در نقاط مختلف کشور دارای مسئولیت‌های مهم اجتماعی هستند و می‌توانند به رشد و بقای دانشگاه کمک کنند. دکتر خامسان ابراز امیدواری کرد: با تشکیل این انجمن گام‌های مهمی در جهت توسعه دانشگاه بیرجند برداشته شود.
در ادامه دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ ریاست دانشگاه، به ارتباط دانشگاه با دانش‌آموختگان اشاره کرد و به نقش بی‌بدیل آنها در توسعه دانشگاه اشاره کرد.
دکتر حسینی واشان، عضو هیأت علمی دانشگاه و عضو هیئت موسس این انجمن گزارشی در خصوص نحوه تشکیل این انجمن ارائه کرد و به تشریح اساسنامه انجمن دانش‌آموختگان پرداخت.
در ادامه این جلسه که با حضور دانش‌آموختگان دانشگاه برگزار شد، ضمن تصویب اساسنامه، انتخابات شورای مرکزی برگزار و اعضای شورای مرکزی و بازرسان به مدت یک سال انتخاب شدند.
اسامی منتخبین شورای مرکزی:
1-دکتر حسینی واشان
2-دکتر حجی پور
3- دکتر موسوی
4- دکتر فرهنگ فر
5- سرکار خانم فارسی
6-محمدجواد مشاوری نیا
7-نازیلا دیوانی
8- فاطمه نادری(علی البدل)
9-طاهره غزنوی( علی البدل)
اسامی بازرسان 
1-سیدعلی اکرمی(بازرس اصلی)
2-محمدامین رسولی (بازرس علی البدل)

آخرین ویرایش۳۰ آذر ۱۳۹۹