همزمان با برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور

بازدید استاندار خراسان جنوبی از حوزه آزمونی دانشگاه بیرجند

۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۳ کد : ۱۱۳۷۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۸۹
همزمان با برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی استان در دانشگاه بیرجند، حمید ‏ملانوری شمسی استاندار خراسان جنوبی، دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، مجید پورعیسی رئیس ‏سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی‎ ‎و جمعی از مدیران و مسئولان پیش از ظهر ‏امروز پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ از روند برگزاری این آزمون بازدید کردند.‏
بازدید استاندار خراسان جنوبی از حوزه آزمونی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای خراسان جنوبی، گفت: آزمون استخدامی که بدلیل شرایط شیوع بیماری کرونا چند بار با تعویق مواجه شد امروز به‌صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و در استان خراسان جنوبی نیز در 4 حوزه این آزمون در حال برگزاری است.
مهندس ملانوری به حضور 11600 متقاضی استان جهت ورود به دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: در این آزمون 509 نفر به‌عنوان نیروهای دستگاه‌های اجرایی استان پذیرفته خواهند شد و این سهمیه جدای از سهمیه وزارت بهداشت و درمان است که در آزمون جداگانه ای کادر بهداشت و درمان نیز تأمین خواهد شد.
وی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دانشگاه بیرجند که در این شرایط کرونایی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در فضایی مناسب و امن این آزمون را برگزار کردند، تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: امیدوارم نیروهای شایسته و کارآزموده و با علم و آگاهی لازم در این آزمون پذیرفته شوند و به حل مسائل اجرایی استان کمک نمایند.
هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور 2012 داوطلب در روز پنجشنبه و 1996 داوطلب روز جمعه در پردیس دانشگاه بیرجند و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. علاوه بر دانشگاه بیرجند، برگزاری بخش دیگری از آزمون توسط آموزش و پرورش در شهر بیرجند انجام می‌شود که 3600 داوطلب در روز پنجشنبه و 900 داوطلب در روز جمعه به رقابت می‌پردازند. این آزمون در بیرجند، فردوس، قاین و طبس برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۱۱ دی ۱۳۹۹