مراسم تقدیر از دبیران و کادر اجرایی همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۱۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۸۲

پس از برگزاری اولین همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در دانشگاه بیرجند در تاریخ 29 و 30 آبان ماه، مراسم تقدیر از دبیران و کادر اجرایی این همایش با حضور رئیس دانشگاه، رئیس دانشکده مهندسی، مدیر  و اعضای گروه مهندسی عمران در سالن همایش‌های مجازی دانشکده مهندسی برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند ضمن تشکر از دبیران و کادر اجرایی همایش، گروه مهندسی عمران را جزو فعال‌ترین گروه های دانشکده برشمرد.

دکتر خامسان با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در سطح ملی و با کیفیت بالا افزود: دانشگاه بیرجند در رده 20 تا 30 دانشگاه های کشور قرار دارد که این خود یه منزله سطح علمی بالای این دانشگاه بوده و حضور اساتید و دانشجویان با انگیزه با چنین فعالیت های علمی سبب درخشش و معرفی بیشتر این دانشگاه در سطح کشور می‌شود.  وی اظهار کرد: گروه مهندسی عمران دانشگاه بیرجند یکی از پرافتخار و فعال ترین گروه ها در سطح دانشگاه است.

مدیر گروه مهندسی عمران، با تشکر از کادر همایش بیان کرد: گروه مهندسی عمران دانشگاه بیرجند با حضور دانشجویان فعال و با انگیزه از جمله انجمن علمی مهندسی عمران که اخیراً در سطح کشور بعنوان دومین انجمن برتر کشوری افتخار آفرین بوده اند، در کنار اساتید گرانقدر این گروه، موجب اعتلا و بالا بردن سطح علمی گروه مهندسی عمران می شوند.

دکتر ابوالفضل اکبرپور، دبیر همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب، با ارائه نکاتی در خصوص برگزاری این همایش، گزارشی از فعالیت های انجام شده جهت به ثمر رساندن این رویداد علمی را بیان نمود و با پخش تیزر روزهای برگزاری همایش به سخنان خود پایان داد.

این مراسم که در روز سه شنبه 20 آذر 97 برگزار شد، با تقدیر از دبیران و کادر اجرایی همایش و تقدیم تندیس و تقدیرنامه و تجلیل از اعضای انجمن علمی گروه عمران که موفق به کسب رتبه دوم انجمن علمی برتر کشور شده بودند خاتمه یافت.

آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۳۹۷