همزمان با شام وفت حضت زینب(س) انجام شد:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در دانشکده فنی فردوس

۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶ کد : ۱۲۲۴۷ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۳۲۶۲
یادواره شهدای مدافع حرم همزمان با شام وفت حضت زینب(س)  در دانشکده فنی فردوس  برگزار شد.
برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در شام وفات حضرت زینب(س) در دانشکده فنی و مهندسی فردوس در شنبه 9  اسفند 1399 به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.
در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس ضمن تسلیت ایام وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) به بیان گوشه ای از مطالب کتاب حاج قاسم سلیمانی پرداخت و از اهتمام دانشکده فنی در برگزاری برنامه های فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه آقای قلی زاده راوی دفاع مقدس به بیان مولفه ها و ویژگی های مکتب سلیمانی پرداخت. ایشان به ویژگی های مکتب سلیمانی به معرفت، بصیرت، معنویت، شجاعت و مهارت اشاره کرد و خاطر نشان کرد شهدای مدافع حرم و به خصوص قاسم سلیمانی ها راه را شناخته بودند و کار را برای خدا انجام می دادند و به غیر خدا کاری نداشتند. روایت گر یادواره، هنر سلیمانی ها را در معرفت به امام زمان(عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری دانست و شجاعت مکتب سلیمانی را در سه کلمه نترسید، نترسیم و نترسانیم ترسیم کرد.
شایان ذکر است در این جلسه از خانواده شهید مرتضی بصیری پور، اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی، و رزمندگان مدافع حرم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۱۲ اسفند ۱۳۹۹