انتصاب مدیر مسئول نشریه Journal of Geomine

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸ کد : ۱۲۴۶۹ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۵۱
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمد مسینایی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی معدن به عنوان مدیر مسئول نشریه Journal of Geomine منصوب شد.
انتصاب مدیر مسئول نشریه Journal of Geomine

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشـنهاد معاون محترم پژوهش، فناوری و نوآوری دانشـگاه و نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایسـتگی‌هـای علمی و اجرایی جناب‌عالی، بـه موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشی، به عنوان مدیر مسـئول نشریه  Journal of Geomine  منصوب می‌شویـد. امیـد است با اتکال به خداوند سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی و بویژه گروه‌های آموزشـی ذیربط، در انتشار هر چه پربارتر این نشریه موفق و مؤید باشید.
دکترمسینایی دانشیار گروه آموزشی مهندسی معدن دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند است. وی در سال 1387 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی فرآوری مواد معدنی از دانشگاه تهران کسب کرد.
مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی، تأسیس شرکت دانش بنیان فرآوری مواد معدنی سانیاتیس شرق، راه‌اندازی آزمایشگاه فرآوری مواد معدنی دانشگاه بیرجند، انتشار 32 مقاله ژورنالی و 43 عنوان مقاله کنفرانسی بخشی از سوابق اجرایی و پژوهشی ایشان است.

رزومـــه

آخرین ویرایش۲۶ اسفند ۱۳۹۹