در راستای اثربخشی اجتماعی و حضور در جامعه و صنعت انجام شد؛

برگزاری جلسه اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه با مسئولان کارخانه سنگ پاسارگاد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۶ کد : ۱۲۸۶۴ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۴۶۳
در راستای اثربخشی اجتماعی و حضور در جامعه و صنعت، پیرو بازدید از کارخانه صنایع سنگ پاسارگاد در اسفندماه ۱۳۹۹ و ارسال چهار پیشنهاد پروژه و طرح برای رفع مشکلات کارخانه سنگ پاسارگاد، جلسه اعضای هیأت علمی دانشگاه با مهندس کریم‌پور، مدیر عامل صنایع سنگ پاسارگاد و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در سامانه مجازی دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری جلسه اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه با مسئولان کارخانه سنگ پاسارگاد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابتدای این جلسه دکتر نجفی معاونت محترم پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و حمایت مدیران اجرایی استان و مدیرعامل محترم شرکت صنایع سنگ پاسارگاد، اهداف دانشگاه در اجرای فعالیت‌های جامعه محوری و اثربخشی اجتماعی را برشمرد و حمایت دانشگاه از این فعالیت‌ها در چهارچوب پایان نامه‌های تقاضا محور، طرح پژوهشی و طرح فناورانه/نوآورانه اشاره نمودند.
در ادامه مهندس کریم‌پور ضمن استقبال از بازدید اسفندماه اعضای هیأت علمی و پیشنهادهای ارسال شده، حمایت خود را از این طرح‌ها اعلان نمود. ایشان به کاربردی و عملیاتی بودن خروجی طرح‌ها اشاره کرد و در همین راستا اختصاص فضا و امکانات در محیط کارخانه به مجریان طرح‌ها و حمایت مالی از خروجی طرح‌ها را از جمله حمایت‌های خود برشمرد.
مهندس کفاشی، مدیر آموزش و پژوهش صمت خراسان جنوبی نیز ضمن اعلان حمایت اجرایی از انجام پژوهش‌ها در راستای رفع مشکلات فنی و زیست محیطی صنایع، معادن و بازرگانی استان، اهمیت این همکاری سه جانبه بین دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی را رهگشای بسیاری مسائل برای جامعه دانست.
در این جلسه در خصوص کلیات موضوعات پیشنهاد شده توافق گردید و در ادامه همکاران ارائه دهنده طرح‌ها در نشست‌های تخصصی با مدیران شرکت صنایع سنگ پاسارگاد، چهارچوب و اهداف خروجی را تعیین خواهند نمود.

آخرین ویرایش۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰