پیام تبریک معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه درپی افتخارآفرینی کانونهای فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۰ کد : ۱۳۳۷۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۲۶
دکتر علی زنگویی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه طی پیامی، افتخارآفرینی کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در نهممین جشنواره ملی رویش، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را تبریک گفت.
پیام تبریک معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه درپی افتخارآفرینی کانونهای فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند دکتر علی زنگویی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه طی پیامی، افتخارآفرینی کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در نهممین جشنواره ملی رویش، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه  را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

به نام خداوند جان و خرد
ترنم دل‌انگیز باران بهاری فرهنگ و هنر، رویش سبز کانون‌های فرهنگی و هنری را به دنبال داشت و در حاشیة کویر خراسان جنوبی، باغ‌های سرسبز کانون‌های فرهنگی و هنری، رویش و زایش سحرانگیزی شاهد بودند. هزاران نهال نوپای باغستان دانشگاه بیرجند در مسابقه‌ای نفس‌گیر، خشکی و خشونت را از دامنه هنر و فرهنگ تاراندند و برای این سرزمین، رویش،  سرسبزی و طراوت را به ارمغان آوردند.
در بهار امسال هم، همچون سالیان گذشته، کوچه‌باغ‌های جشنواه ملی رویش، آوردگاه هنر و فرهنگ کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه بیرجند بود؛ به‌گونه‌ای که سردی، خمودگی و افسردگی کرونا را با تلاش و تکاپوی شبانه‌روزی تبدیل به گرمی و شور و شادی و شعف کردند و کانون‌های دانشگاه بیرجند با کسب چهار مقام برتر در جشنواره ملی رویش، افتخارآفرین مقام سوم در کشور شدند و پرچم پرافتخار دانشگاه بیرجند را بر قله‌های موفقیت این رویداد مهم به اهتزاز درآوردند و برگ زرین دیگری را به دفتر پرافتخار دانشگاه بیرجند افزودند.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم از همه دست‌اندرکاران این رویداد مهم از جمله حمایت‌های بی‌دریغ جناب آقای دکتر خامسان، رئیس محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر محمدی، مدیر محترم امور فرهنگی دانشگاه، همکارانم در معاونت فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه تلاش‌های شبانه‌روزی سرکار خانم موحدی، معاون محترم مدیر امور فرهنگی و همچنین آقای سیف‌الهی‌مقدم، کارشناس‌مسئول محترم کانون‌های فرهنگی و هنری، اعضاء و دبیران پرتلاش کانون‌های فرهنگی و هنری، خصوصاً آقای محمد عبداله‌زاده، دبیر گرامی شورای هماهنگی کانون‌ها تشکر و قدردانی نمایم.

 

در پایان، این رویداد بزرگ را به خانواد‌ بزرگ دانشگاه بیرجند تبریک و تهنیت عرض می¬کنم. امیدوارم این رویداد، گامی دیگر در راه تعالی فرهنگ، هنر و پیشرفت همه¬جانبة کشور عزیزمان، ایران باشد.

 

علی زنگوئی
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

 

 

آخرین ویرایش۲۴ خرداد ۱۴۰۰