برگزاری دومین جلسه کارگروه آغاز سال تحصیلی

تعداد بازدید:۳۸۶۸
دومین جلسه کارگروه آغاز سال تحصیلی با حضور تمامی اعضا روز سه‌شنبه ۹ شهریور برگزار شد.
برگزاری دومین جلسه کارگروه آغاز سال تحصیلی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دومین جلسه کارگروه آغاز سال تحصیلی روز سه‌شنبه  9 شهریور 1400 با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، مدیر امور آموزشی، مدیر دانشجویی، مدیر امور اداری، مدیر حراست، رئیس اداره بهداشت و درمان و رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه بصورت مجازی برگزار شد. در این جلسه آمادگی کامل و همه جانبه دانشگاه بیرجند برای شروع سال تحصیلی مورد تأکید قرار گرفت.
در این کارگروه ضمن تأکید بر انجام اقدامات لازم  و آمادگی کامل سامانه ثبت‌نام برای انجام مراحل پذیرش دانشجویان نووورد، آمادگی کامل دانشگاه در بخش‌های سامانه آموزش الکترونیکی برای ارائه کلاس‌های غیر حضوری و تداوم بهینه فعالیت‌های آموزش، آمادگی کامل خوابگاه‌ها و تغدیه دانشجویی در صورت انجام واکسیناسیون و صدور مجوز برای حضور دانشجویان نیز اعلام شد. کلیه ارکان دانشگاه آمادگی کامل برای حضور دانشجویان را دارد و بستر لازم برای تداوم آموزش‌های الکترونیکی نیز در سطح بسیار عالی فراهم است.
 در این جلسه اعلام گردید که اسامی کلیه دانشجویان، در مقاطع مختلف تحصیلی به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و همچنین از طریق وزارت علوم برای واکسیناسیون در برابر کرونا ارسال شده است و پس از اعلام جدول زمانبندی از طریق وزارت بهداشت واکسیناسیون دانشجویان انجام خواهد شد. همچنین در مورد پیشبینی زمان اتمام واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی و اساتید مدعو دانشگاه بحث و تبادل نظر شد. درباره واکسیناسیون کارکنان شرکتی شاغل در دانشگاه نیز اعلام شد که لیست کارکنان شرکتی به دانشگاه علوم پزشکی و وزارت علوم ارسال گردیده است و پیگیری‌های مکرر از وزارت علوم انجام شده است و در حال حاضر منتظر اعلام برنامه زمانبندی از سوی وزارت بهداشت هستیم.
شایان ذکر است؛ اولین جلسه این کمیته در مردادماه جاری با عنوان بررسی چالش‌های بازگشایی دانشگاه‌ها و راهکارهای برون رفت(ابلاغی توسط مرکز حراست وزارت عتف) برگزار شد.تاکنون دو جلسه هم‌اندیشی برای ارائه راهکارهای پیشنهادی و بررسی مسائل مربوط به بازگشایی دانشگاه توسط کمیته ذیل این کارگروه نیز برگزار شده است.

آخرین ویرایش۱۰ شهریور ۱۴۰۰