راه یابی دانشجویان دانشگاه بیرجند به مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۶ کد : ۱۴۳۲۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۲۷
هشت دانشجوی دانشگاه بیرجند به مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور راه یافتند.
راه یابی دانشجویان دانشگاه بیرجند به مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، هشت نفر از دانشجویان دانشگاه بیرجند به مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور راه یافتند.
سیف الهی، دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه بیرجند با اعلام این خبر، گفت: این دانشجویان در بخش‌های معارفی، شامل رشته‌های(آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، احکام، حفظ موضوعی قرآن کریم و رشـته‌های آشـنایی با مفاهیم نهج البلاغه از بخش‌های نهج البلاغه و نیز رشته‌های حفظ از بخش آوایی شامل رشـته‌های (حفظ کل و حفظ 5جزء قرآن کریم) به این مرحله از مسابقات راه یافتند. 
احمد رضا جمع آور در رشته احکام، عارف پیشه‌ور در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، سهیلا مقدم افتخاری در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم، زینب غضنفری در رشته نهج البلاغه، طاهره زارعی در رشته نهج البلاغه، سید عبداله فاضلی در رشته حفظ کل قرآن کریم، زهرا خسروی اسفزار در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم و سعید علیشاهی در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم راه یافتگان به این دور از مسابقات بودند.
کارشناس فرهنگی دانشگاه در ادامه افزود: آزمون انتخابی این مرحله  18 مرداد 1400 بصورت مجازی توسط اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید و راه یافتگان می‌بایست در مرحله سراسری این جشنواره و جهت راه یابی به مرحله ملی به رقابت بپردازند. ضمناً، زمان و منابع آزمون مرحله سراسری که به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد، متعاقباً به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

آخرین ویرایش۱۷ شهریور ۱۴۰۰