تمدید انتصاب رئیس پردیس علوم رفتاری

۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۱ کد : ۱۴۷۵۴ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۴۳
طی ابلاغی از سوی دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند با تمدید انتصاب دکتر محمدحسین سالاری‌فر، عضو هیأت علمی گروه آموزشی روانشناسی به مدت دو سال در سمت رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشکده علوم ورزشی (پردیس علوم رفتاری) موافقت شد.
تمدید انتصاب رئیس پردیس علوم رفتاری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی و با تشـکر از اقـدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت رئیس دانشـکده علوم تربیتی و روانشناسی به مـدت دو سـال موافقت می‌شود. همچنین به اسـتناد مصوبه اول صورتجلسه مورخ 2 شهریور 1398 هیأت رئیسه دانشــگاه و صورتجلسه سامانـدهی پردیس علوم رفتاری (شامل: دانشــکده‌های علوم تربیتی و روانشناسـی، و علوم ورزشـی)، وظایف رئیس دانشـکده علوم ورزشـی نیز کما فی‌السابق بر عهده جناب‌عالی خواهد بود. مقتضـی است ضـمن مطالعه دقیق سنـد چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله دانشـگاه و دانشکده، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ذیل اقدام لازم مبذول فرمایید. اطمینـان دارم بـا اتکـال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جنابعالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
دکتر محمدحسین سالاری فر استادیار گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه بیرجند است. 
سرپرست و رئیس پردیس علوم رفتاری، رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی دانش آموزان شهر تهران به مدت 12 سال، مدیر گروه روانشناسی دانشگاه به مدت دو سال و رئیس مرکز مشاوره بهداشت و درمان دانشگاه ( سه سال )، عضو شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از سال ۱۳۹۵ تاکنون، عضو شورای پژوهش سازمان زندان‌های خراسان جنوبی از سال ۱۳۹۷ تاکنون بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.
انجام پنج طرح پژوهشی، راهنمایی و مشاوره 26 پایان نامه کارشناسی ارشد، ارائه 20 مقاله علمی و پژوهشی، چاپ 13 مقاله در کنفرانس‌های معتبر، تدریس در کارگاه های متعدد آموزشی و عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران از جمله سوابق علمی و پژوهشی دکتر سالاری‌فر می‌باشد.

آخرین ویرایش۱۸ مهر ۱۴۰۰