توسط سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد:

ابلاغیه لغو بخشنامه‌های دورکاری و لزوم تزریق واکسن توسط کارکنان

تعداد بازدید:۵۱۹۱
سازمان اداری و استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی ضمن لغو تمامی بخشنامه‌های دورکاری اعلام کرد: از روز شنبه اول آبان، تمامی دستگاه‌ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت نموده‌اند در محل کار جلوگیری به عمل آورده و در مورد کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می‌یابند(به جز مواردی که به تجویز پزشک، دریافت واکسن زیانبار تشخیص داده شود) مطابق جز (الف) بند(۱) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ و بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۵ شهریور ۱۳۹۹ این سازمان اقدام نمایند.
ابلاغیه لغو بخشنامه‌های دورکاری و لزوم تزریق واکسن توسط کارکنان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور آمده است؛ با توجه به بهبود شرایط کشور از نظر واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا، بخشنامه 374899 مورخ 27 آبان 1399 این سازمان موقوف الاجرا اعلام می‌شود. لذا ضروری است همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار حضور منظم داشته باشند.
در این بخشنامه می‌خوانیم؛ با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون در کشور تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون کارمندان خود و خانواده ایشان می‌باشند. کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمنی‌سازی جمعی در دریافت واکسن کرونا اهتمام لازم را مبذول دارند. از روز شنبه اول آبان، تمامی دستگاه‌ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت ننموده‌اند در محل کار جلوگیری به عمل آورده و در مورد کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می‌یابند(به جز مواردی که به تجویز پزشک، دریافت واکسن زیانبار تشخیص داده شود) مطابق جز (الف) بند(1) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ 25 مرداد 1399 و بخشنامه شماره 290823 مورخ 5 شهریور 1399 این سازمان اقدام نمایند.
در این بخشنامه اعلام شد با توجه به تنوع سویه‌های ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی کماکان برای کارمندان الزامی است.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۷ مهر ۱۴۰۰