ابقا مدیر گروه آموزشی مهندسی عمران

۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۳ کد : ۱۵۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۲۳۷
ابقا مدیر گروه آموزشی مهندسی عمران

طی ابلاغی دکتر محسن خطیبی نیا به مدت دو سال در سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی عمران دانشگاه بیرجند ابقا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در مراسمی که بدین منظور در محل حوزه معاونت آموزشی دانشگاه با حضور جمعی از مدیران و مسؤلان دانشگاه برگزار شد دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از خدمات بی دریغ دکتر خطیبی نیا و اعضای این گروه آموزشی تقدیر و تشکر کرد.
دکتر محسن خطیبی نیا دانشیار پایه 9 دانشگاه بیرجند و عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی عمران است. وی دارای مدرک دکتری عمران سازه از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
از سوابق علمی و پژوهشی دکتر خطیبی نیا می توان به ارائه 35 مقاله در کنفرانسهای داخلی، 9 مقاله در همایش های خارجی،  ارائه 33 مقاله ISI و علمی و پژوهشی، انتشار یک فصل کتاب به زبان بین المللی و داوری 20 مقاله ISI و  علمی و پژوهشی اشاره کرد.
مدیر گروه آموزشی مهندسی عمران دانشکده مهندسی از سال 1395 تاکنون، نماینده دانشگاه در کارگروه مصالح ساختمانی اداره استاندارد خراسان جنوبی، نماینده دانشگاه در کارگروه زلزله و مخاطرات طبیعی اداره راه،مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی از سال 1396 تا کنون و عضو کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند از سال 1396 تا کنون بخشی از سوابق اجرایی وی می باشد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۲۳ دی ۱۳۹۷