انتخاب دو عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان اعضای هیات علمی برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه سال‌۱۴۰۰

۰۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۲ کد : ۱۶۴۳۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۴۸
براساس اعلام معاونت پژوهشی و دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو استاد دانشگاه بیرجند به‌عنوان اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند‌.
انتخاب دو عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان اعضای هیات علمی برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه سال‌۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، براساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدمهدی خطیب، استاد گروه زمین شناسی و دکتر رضا شریعتی‌نسب استاد گروه مهندسی برق قدرت به‌عنوان اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت کشور معرفی شدند.
طبق شاخص­‌های تعیین شده از طرف وزارت عتف ۱۰۵ عضو هیات علمی برتر از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور براساس سنجش انجام شده در بخش‌های؛ مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه­‌ریزی­‌های ملی و منطقه‌ای، مهم‌ترین قراردادهای تقاضا محور و دستاوردهای ویژه و کاربردی و همکاری ویژه با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری و کارآیی و نقش آفرینی موثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار معرفی شدند.
طی این سنجش، از سوی دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر خطیب و دکتر شریعتی‌نسب به‌عنوان اعضای هیات علمی برتر کشور در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت در سال جاری انتخاب شدند.

 

آخرین ویرایش۰۲ خرداد ۱۴۰۱