گزارش عملکرد شش ماهه مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی(اداره ساختمان و تأسیسات)

۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۵ کد : ۱۶۵۱۰ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۰۰
اقدامات انجام شده در اداره ساختمان و تأسیسات مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه در شش ماهه نخست سال جاری توسط مهندس علی یعقوبی اعلام شد.
گزارش عملکرد شش ماهه مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی(اداره ساختمان و تأسیسات)

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مهندس علی یعقوبی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی در مصاحبه با روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه اهم اقدامات انجام شده توسط اداره ساختمان و تأسیسات را برشمرد و گفت: در این بازه اقدامات مؤثری برای تکمیل پروژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی صورت گرفته است. همچنین ساختمان الحاقی سالن اجتماعات دانشجویی پردیس شوکت آباد (سالن چند منظوره) ساخته شد. وی به اجرای عملیات ساخت استخر 1000 متر مکعبی ذخیره آب کشاورزی در دانشکده کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: محوطه سازی مجموعه باغ امیرآباد و بهسازی و تعمیرات در این مجموعه نیز انجام شد. اجرای پایه‌ها و سیم خاردارهای قسمتی از ضلع غربی سایت شوکت آباد، تسطیح و شن ریزی پیاده رو تندرستی در مجموعه پردیس دانشگاه از اقدامات انجام شده در پردیس شوکت آباد بوده است.
مهندس یعقوبی با اشاره به اجرای سقف پارکینگ عمومی ضلع جنوبی سازمان مرکزی و اجرای بتن زمین ورزشی واقع در مجتمع آفتاب گفت: جابجایی قسمتی از فنس‌های باغ امیرآباد و پرکردن چاه های دانشکده کشاورزی در این مدت انجام شد.
مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه تسطیح، رگلاژ، آبپاشی، کوبیدن و تهیه واجرای فونداسیون سایت نیروگاه جدید خورشیدی، تسطیح و رگلاژ راه‌های اطراف دیوار ضلع شمالی سایت شوکت آباد، اجرای سنگ‌کاری کف و آبنمای حیاط مسجد امام جعفر صادق (ع) و ایجاد ورودی مسجد از ضلع شرقی و اجرای درب برقی و نرده استیل در دانشکده علوم و درمانگاه را بخش دیگری از اهم اقدامات صورت گرفته توسط همکاران ساعی این مدیریت نامید و افزود:  ساخت پروژه خوابگاه دانشجویی خواهران با تمام توان آغاز شد.
تهیه، حمل و جایگزاری نیوجرسی واقع در محوطه کارواش نقلیه، اجرای محوطه سازی در دانشکده فنی فردوس، اجرای سقف کناف در استریو سایت شهداء بخش دیگری از اقدامات بود.
همچنین در این بازه شش ماهه پروژه بهسازی لرزه‌ای، بازسازی و تکمیل مراکز نوآوری دانشگاه بیرجند انجام شد.
وی گفت: امور ساختمانی و محوطه سازی موزه، مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه در سایت شهداء صورت گرفت.
آسفالت خیابان منتهی به استادسرا و دانشکده هنر، فنس کشی دانشکده هنر و حصار اطراف استخر ذخیره آب سایت شوکت آباد اجرا شده است.

آخرین ویرایش۱۴ دی ۱۴۰۰