انتصاب مدیر گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۷۸۲۷ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۳۵
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر محمدرضا سعید افخم‌ شعرا، عضو هیأت علمی گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی دکتر لامعی‌گیو آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنـوان مدیر گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت منصوب می‌شویـد. مقتضـی است ضـمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 سـاله گروه، در خصوص نظـارت بر حسن اجرای آیین‌نـامه جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز)، و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه و دستورالعمل‌های اعلامی اقدام فرمایید. اطمینان دارم با اتکال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنده‌ای خواهید بود.
دکتر محمدرضا سعید افخم‌ شعرا مدرک دکتری تخصصی خود را سال 1388 در رشته مهندسی منابع طبیعی- علوم مرتعداری از دانشگاه تهران کسب کرد.
ارائه 22 مقاله در همایش‌های معتبر علمی، ارائه سه مقاله در نشریات، عضو انجمن علمی مرتعداری ایران، عضو انجمن علمی سطوح آبگیر باران اهنمایی و مشاوره 23 پایان نامه کارشناسی ارشد و اختراع و  تولید محصولات تجاری با دو عنوان آبیار و آبسار و کسب عنوان طرح برگزیده برای دو مکمل آبیاری در سومین جشنواره علم و عمل بخشی از سوابق پژوهشی و اجرایی ایشان است. همچنین در پایان دوره انتصاب دکتر مسلم رستم‌پور در سمت مدیر گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای از تلاش‌های مجدانه، مثمر ثمر و خالصانه وی تقدیر کرد.

آخرین ویرایش۲۰ فروردین ۱۴۰۱