انتصاب اعضای حقوقی شورای راهبردی دیپلماسی علمی دانشگاه بیرجند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۹ کد : ۱۸۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۷۳۵
انتصاب اعضای حقوقی شورای راهبردی دیپلماسی علمی دانشگاه بیرجند

طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه، اعضای حقوقی شورای راهبردی دیپلماسی علمی دانشگاه بیرجند منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر حسین نویدی نیا (مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه) به عنوان دبیر شورای راهبردی دیپلماسی علمی، دکتر محسن آیتی (معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه) و دکتر حمید رضا نجفی (معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه) به عنوان اعضای حقوقی این شورا منصوب شدند.

از اهداف این شورا می توان به سیاستگذاری و مشخص کردن جهت­گیری­های کلی و هماهنگی بین واحدهای مختلف دانشگاه در خصوص فعالیت‌های علمی بین‌المللی اشاره کرد. هم افزایی و تسریع در اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه های دانشگاه در خصوص تبادل استاد و دانشجو و انجام پروژه های مشترک علمی با دانشگاههای خارجی و زمینه سازی برای جذب بیشتر دانشجویان خارجی از دیگر اهداف تشکیل این شورا می باشند.

لازم به ذکر است که اعضای حقیقی این شورا، پس از تشکیل اولین جلسه اعضای شورای حقوقی انتخاب و احکام آنان ابلاغ خواهد گردید.
گفتنی است ریاست شورای راهبردی دیپلماسی علمی برعهده ریاست دانشگاه بیرجند می باشد و هدایت، سیاست گذاری و تعیین خط مشی های لازم برای شورا را بر عهده دارد.

آخرین ویرایش۱۶ بهمن ۱۳۹۷