انتصاب مدیر گروه‌ آموزشی روان‌شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱ کد : ۱۸۷۵۷ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۱۸۶۳
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند، محمدرضا اسدی‌یونسی عضو هیأت علمی گروه آموزشی روان‌شناسی به مدت دو سال به سمت مدیر گروه‌ آموزشـی روان‌شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه‌ آموزشی روان‌شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی سرپرست دانشگاه آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سـال به عنـوان مدیر گروه‌ آموزشـی روان‌شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی منصوب می‌شویـد. مقتضـی است ضـمن مطالعه دقیق سـند‌چشم‌انداز و برنامۀ 5 سـاله گروه، در خصوص نظـارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز)، و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه و دیگر دسـتورالعمل‌های اقـدام لازم مبذول فرمایید.
شایان ذکر است؛ دکتر لامعی طی نامه‌ای در پایـان دوره انتصـاب دکتر لیلی طالب‌زاده شوشتری در سمت مدیر گروه‌ آموزشـی روان‌شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمر ثمر ایشان اعلام کرد.
دکتر محمدرضا اسدی‌یونسی استادیار گروه آوزشی روان‌شناسی است. وی در سال 1390 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته روانشناسی تربیتی از دانشگاه شهید بهشتی کسب کرد.
مدیر گروه روان شناسی دانشگاه بیرجند، عضو کمیته پژوهشی بنیاد شهید و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مجری 18 طرح پژوهشی، مشاور آماری و همکار 10 طرح پژوهشی، چاپ 12 مقاله علمی و پژوهشی در نشریات معتبر  داخلی و خارجی، ارائه 8 مقاله همایشی، و مشاوره و راهنمایی 62 پایان نامه کارشناسی ارشد بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی ایشان است.

آخرین ویرایش۰۷ خرداد ۱۴۰۱