نماینده پردیس مهندسی در شورای انتشارات دانشگاه منصوب شد

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶ کد : ۱۸۷۵۸ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۲۱۶۳
براساس ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر مجتبی شیخی ازغندی عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک دانشکده مهندسی به مدت دوسال به سمت نماینده پردیس مهندسـی در شورای انتشارات دانشگاه منصوب شد.
نماینده پردیس مهندسی در شورای انتشارات دانشگاه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی سرپرست دانشگاه آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سـال به عنـوان نماینده پردیس مهندسـی در شورای انتشارات دانشگاه منصوب می‌شویـد. اطمینـان دارم بـا اتکـال به خداونـد ســبحـان و بهره‌گیری از مشـارکت و همفکری همکاران دانشــگاهی، منشاء خـدمات ارزنـده‌ای خواهید بود.
دکتر شیخی ازغندی در سال 1392 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی دریافت کرد.
استاد نمونه آموزشی و پژوهشی دانشگاه بزرگمهر قائنات در خلال سال‌های 196، 1397 و ۱۳۹۸، مدیر امور آموزشی و  نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری دانشگاه بزرگمهر قائنات، عضو حقیقی شورای انتشارات، دبیر کارگروه آموزشی و عضو حقیقی شورای نظارت و تضمین کیفیت، عضو حقیقی شورای پژوهشی و آموزشی، مدیر نظارت و ارزیابی و مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه بزرگمهر قائنات، تألیف دو عنوان کتاب، دو مقاله همایشی و ارائه 7 مقاله در نشریات معتبر علمی بخش دیگری از سوابق آموزشی، اجرایی و پژوهشی ایشان است.

آخرین ویرایش۰۷ خرداد ۱۴۰۱