بازدید سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند از دانشکده فنی و مهندسی فردوس

۰۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۸ کد : ۱۹۱۹۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۱۴۰
دکتر حسین فرزانه‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ از دانشکده فنی و مهندسی فردوس بازدید کرد.
بازدید سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند از دانشکده فنی و مهندسی فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر حسین فرزانه پور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند روز سه شنبه 31 خردادماه 1401 از دانشکده فنی و مهندسی فردوس بازدید کرد. 
دکتر مهدی تورانی؛ رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس ضمن عرض خیر مقدم و خداقوت، از معاون فرهنگی دانشگاه و مسئولین ذیربط جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و صدور مجوزها و هماهنگی های لازم تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه 
مهندس زال حسینی؛ معاون اداری و مالی دانشکده نیز گزارشی از سابقه و قدمت تاریخی و فرهنگی شهر فردوس ارائه کرد و موفقیت دانشکده فنی و مهندسی در عرصه فرهنگی را مرهون زحمات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دانست.
در پایان 
دکتر حسین فرزانه پور ضمن سلام و درود به محضر شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره شهید چمران و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، خدمت در عرصه فرهنگی را یک دین دانست و تاکید کرد طبق فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه اله) باید به مقوله فرهنگ توجه مضاعف شود. کار فرهنگی کار حساس و ظریفی است که بی تدبیری در آن عواقب بدی را به دنبال خواهد داشت. دکتر فرزانه پور دانشگاه را محل تعامل سه قشر دانشجو، استاد و کارکنان دانست که کار فرهنگی در آن باید متوجه هر سه قشر باشد و خروجی کار فرهنگی در این عرصه باید به هم افزایی بینجامد.وی به همه همکاران توصیه کرد با توجه به اینکه شخصیت فکری و فرهنگی دانشجو در دانشگاه شکل می گیرد سعی و تلاش کنید ظرافت‌های کار فرهنگی را درک کنید تا خدمت شما بهترین خدمت‌ها باشد. در پایان دکتر فرزانه پور از فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی دانشکده فنی و مهندسی فردوس تشکر کرد و به پاس این خدمات لوح تقدیری را خدمت همکاران دانشکده تقدیم نمود.
شایان ذکر است دکتر فرزانه پور و همراهان از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی، تفریحی، اقامتی، گردشگری و قنات بلده فردوس بازدید به عمل آوردند.
در این نشست و بازدید مصطفی حداد و رویا موحدی دکتر حسین فرزانه پور را همراهی کردند.

آخرین ویرایش۰۱ تیر ۱۴۰۱