انتصاب  رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند

تعداد بازدید:۳۶۳۳
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو؛ سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر زهرا علیزاده‌بیرجندی؛ عضو هیأت علمی گروه آموزشی تاریخ به مدت دو سال به سمت رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه منصوب شد.
انتصاب  رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی دکتر لامعی به دکتر علیزاده بیرجندی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنـوان رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز نشر منصوب می‌شویـد. امید است بـا اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشـارکت و همفکری همکاران دانشگـاهی در راستای تحقـق اهداف و مـأموریت‌های محوله (از جمله: تهیه و تنظیم دستورالعمل‌های مربوط به استفاده کاربران از خدمات کتابخانه، تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها و ارتقاء سطح مهارت و توانمندی کارکنان مجموعه ذیربط، برنامه‌ریزی و اقدام در امر تهیه کتب درسـی و کمک درسـی و نشریات مورد نیاز گروه‌های آموزشی، ایجاد و فعال‌سازی بانک‌های اطلاعاتی مورد نیاز، ارزیابی نظرات مراجعین و اسـتفاده از آن در تعین خط مشی برنامه‌های سالانه و تقویم اجرایی ذیربـط، مـدیریت امور مربوط به چـاپ و انتشارات دانشـگاه، و برقراری ارتباط با مجامع علمی و کتابخانه‌ها و مراکز نشر داخلی و خارجی بمنظور ایجاد سیستم منظم و کارآمـد کتابداری) موفق و مؤید باشید.
دکتر زهرا علیزاده‌بیرجندی دانشیار گروه آموزشی تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند است. وی در سال 1378 مدرک دکتری تخصصی خود را از دانشگاه الزهرای تهران کسب کرد.
انتشار 15 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی معتبر داخلی و خارجی، چاپ 8 مقاله علمی مروری، علمی ترویجی نقد چاپ شده و مقاله پژوهشی در دائره المعارف، چاپ 60 مقالـه علمـی در مجموعـه مقـالات و مجـلات همایش های علمی معتبر، تألیف و تصنیف 11 عنوان کتاب، انجام یک طرح پژوهشی  و راهنمایی و مشاوره 24 پایان نامه کارشناسی ارشد بخشی از سوابق علمس و پژوهشی ایشان است.
همچنین دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت با اسـتعفای دکتر جامی‌الاحمدی از سمت رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز نشر مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجـدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

{رزومـه}

آخرین ویرایش۱۱ مرداد ۱۴۰۱