برگزاری کرسی آزاد اندیشی دانشجو برای تحول آینده در دانشگاه بیرجند

۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۷ کد : ۲۱۸۸۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۹۸
کرسی آزاد اندیشی دانشجو برای تحول آینده با حضور پرشور دانشجویان شامگاه دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ توسط انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در محل تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری کرسی آزاد اندیشی دانشجو برای تحول آینده در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، کرسی آزاد اندیشی دانشجو برای تحول آینده در دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این کرسی آزاد اندیشی که با حضور جمع پرشور دانشجویان برگزار گردید؛ چگونگی تبدیل مطالبات مردمی و دانشجویی به گفتمان و چالش‌ها، موانع پیش روی جنبش‌های دانشجویی بررسی شد. محورهای این کرسی شامل «دانشجو؛ سیاست گریز یا سیاست زده»، «آیا گوشی برای شنیدن صدای دانشجو وجود دارد؟»، «چگونه مطالعات مردمی و دانشجویی را تبدیل به گفتکان کنیم؟»، «در حال حاضر چالش ها و موانع پیش روی جنبش های دانشجویی چیست؟» بود که هر یک از موافقین و مخالفین کرسی درباره محورها اظهارنظر کردند. در پایان پرسش و پاسخ توسط موافقین و مخالفین کرسی انجام شد و نهایتاً کارشناس برنامه، آقای مزگی نژاد، در خصوص محورهای کرسی، مباحثی را مطرح و جمع بندی کرد.
کرسی آزاد اندیشی دانشجو برای تحول آینده به همت انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید.

آخرین ویرایش۲۲ آذر ۱۴۰۱