جلسه مشاوره دانش بنیان واحدهای زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند

۰۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۰ کد : ۲۲۵۲۱ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۱۲۳۶
زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند با همکاری پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی و شتاب‌دهنده تیمی نو چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری جلسه ای جهت بررسی واحد های فناور، وضعیت فعلی شرکت‌ها پایش شده کرد تا ظرفیت تاسیس شرکت های دانش بنیان، امکان سنجی گردد.
جلسه مشاوره دانش بنیان واحدهای زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای افزایش شرکت های دانش بنیان در سالی که مزین به نام《تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین》شده است، زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند با همکاری پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی و شتاب‌دهنده تیمی نو چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ در ساختمان مانای ۱ جلسه‌ای با حضور مدیران ۸ واحد فناور این مجموعه در نظر گرفت تا وضعیت فعلی شرکت‌ها پایش شده و ظرفیت تاسیس شرکت‌های دانش بنیان، امکان سنجی گردد.
در این جلسه مدیران واحدهای نوآور ضمن تشریح فعالیت‌های حوزه‌های کاری خود، از راهنمایی‌ها و مشاوره کارشناسان بهره‌مند شدند تا در مسیر ثبت شرکت دانش بنیان قرار گیرند.
با توجه به صحبت های صورت گرفته، ظرفیتی مناسب جهت ارتقای کیفی واحدهای نوآور و تبدیل آن ها به شرکت های دانش بنیان در مجموعه های مستقر در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند مهیاست‌.

آخرین ویرایش۰۲ بهمن ۱۴۰۱