جلسه استانی قرارگاه شهید علم‌الهدی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۰۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۵ کد : ۲۲۵۴۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۲۶
جلسه استانی قرارگاه شهید علم‌الهدی به منظور برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی در سالن شکوه شـرق برگزار شد.
جلسه استانی قرارگاه شهید علم‌الهدی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه استانی قرارگاه شهید علم‌الهدی، دکتر لامعی، رئیس دانشـگاه بیرجنـد و رئیس قرارگاه شهید علم‌الهدی، میلاد باسعادت امام محمدباقر (ع) و فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رجب را تبریک گفت و مطالبی را درباره قرارگاه شـهید علم‌الهـدی و برگزاری اردوهای راهیان نور دانشـجویی بیان کرد. وی همچنین به برگزاری هرچه باشـکوهتر اردوهای راهیان نور تأکید کرد.
 در ادامه دکتر فرزانه‌پور، معـاون فرهنگی و اجتمـاعی دانشـگاه ضـمن اشـاره به نامه‌های رسـیده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین بسـیج دانشـجویی اسـتان خراسان جنوبی، دسـتور کار جلسه را قرائت و بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های دانشـگاهی جهت برگزاری هرچه بهتر اردوی راهیان نور دانشـجویی تأکید کرد. سـپس موسوی زاهد، مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی و دبیر جلسه، در خصوص موضوعاتی چون تعداد دانشجوی اعزامی به مناطق، ظرفیت اسـکان، راویان اردو و شـرکت جوان سـیر ایثار، مطالبی را بیان کرد.
بازه زمانی اعزام، تأمین اتوبوس، هزینه و اولویت اعزام از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. در پایان مقرر شد جلسۀ دوم قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی، دو هفتۀ دیگر، در دانشگاه بیرجند برگزار شود.

آخرین ویرایش۰۵ بهمن ۱۴۰۱