دیدار معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری خراسان جنوبی با رئیس پردیس مهندسی

۰۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۴ کد : ۲۲۵۵۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۹۶
به منظور ایجاد باب تعامل علمی و پژوهشی، عباس اسماعیلی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری خراسان جنوبی با دکتر سید محمد رضوی رئیس پردیس مهندسی و دکتر حامد وحدت نژاد عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دیدار کرد.
دیدار معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری خراسان جنوبی با رئیس پردیس مهندسی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، به منظور ایجاد باب تعامل علمی و پژوهشی، عباس اسماعیلی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری خراسان جنوبی با دکتر سید محمد رضوی رئیس پردیس مهندسی و دکتر حامد وحدت نژاد عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دیدار کرد. این دیدار با حضور مهندس هوشیار مدیر فناوری اطلاعات دادگستری خراسان جنوبی در پردیس مهندسی برگزار شد.
آقای اسماعیلی با گزارش اقدامات انجام شده در دادگستری خراسان جنوبی در راستای استفاده از فناوری اطلاعات در جهت شفافیت و برگزاری آنلاین دادگاه‌ها اظهار کرد: هم اکنون استان خراسان جنوبی در استفاده از فناوری اطلاعات در برگزاری آنلاین دادگاه‌ها در کشور پیشرو است و به موفقیت‌های شایانی نایل شده است.  در ادامه معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری خراسان جنوبی خواستار همکاری‌های دوجانبه علمی و پژوهشی با دانشگاه بیرجند در جهت حل مشکلات باقیمانده شد. 
در ادامه رئیس پردیس مهندسی با تشکر از حضور میهمانان، به معرفی دانشکده و برشمردن توانایی‌های آن پرداخت. در نهایت دکتر حامد وحدت نژاد ضمن استقبال از فعالیت‌های انجام شده در دادگستری خراسان جنوبی در حوزه فناوری اطلاعات، به بیان اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در استان خراسان جنوبی و توانایی‌های بالقوه و بالفعل موجود پرداخت و زمینه‌های امکان همکاری متقابل دانشگاه بیرجند و دادگستری خراسان جنوبی را بیان کرد.

آخرین ویرایش۰۴ بهمن ۱۴۰۱