اعطای نشان حامی به رؤسای مرکز مشاوره و توانمندسازی و اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند

۰۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۳ کد : ۲۲۵۸۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۲۰
از سوی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان نشان حامی سال ۱۴۰۱ دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر هادی صمدیه رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی و دکتر رؤیا عقیلی، رئیس اداره بهداشت و درمان حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه بیرجند اعطا شد.
اعطای نشان حامی به رؤسای مرکز مشاوره و توانمندسازی و اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اعطای نشان حامی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به رؤسای اداره بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و توانمندسازی معاونت دانشجویی همزمان با برگزاری سی و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور صورت گرفت. نشان حامی با هدف تجلیل از فعالان پرتلاش عرصه مشاوره و بهداشت و درمان دانشجویی طراحی شده است و هر ساله به رؤسای منتخب مراکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه‌ها اعطا می‌شود.
بزرگترین گردهمایی مدیران مرکز مشاوره و مراکز بهداشت دانشگاه‌ها با حضور مدیران مراکز بیش از 120 دانشگاه به میزبانی دانشگاه هرمزگان و با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در روزهای چهارم الی ششم بهمن ماه برگزار گردید. در این گردهمایی، نمایندگان دانشگاهها در قالب 13 کمیسیون تخصصی با هدف تبیین کلان برنامه‌های دفتر مشاوره و سلامت در سبک زندگی سالم و ارتقای سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان به بحث و تبادل نظر درباره مهمترین مسائل دانشگاه‌ها در این حوزه ها پرداختند.

آخرین ویرایش۱۰ بهمن ۱۴۰۱