در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند؛

کافه کارآفرینی برکت افتتاح شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۳۸۸۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۵۲
کافه کارآفرینی برکت با دریافت مجوز از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به منظور فراهم کردن فضای گفتگو، تعامل و انتقال تجربیات میان صنعت و جامعه در محیط دانشگاهی در ساختمان مانا۱ زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند، افتتاح شد.
کافه کارآفرینی برکت افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آیین افتتاح  کافه کارآفرینی برکت همراه با نشست تخصصی "مسیر تعالی کارآفرینی و چالش‌های آن" با حضور مدیران کارآفرینی دانشگاه‌های استان، مدیران اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط و صاحبان تجربیات کارآفرینی در محل ساختمان مانا 1 برگزار شد. در این نشست، پس از خیرمقدم دکتر عارفی معاون اداری و مالی دانشگاه بیرجند، مهندس فروزانفر رئیس کانون کارآفرینان برتر استان به بیان تجربیات و چالش‌های خود در مسیر کارآفرینی پرداخت و در ادامه دکتر اکبری، رئیس گروه کارآفرینی دانشگاه بیرجند، تجربیات زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی بیرجند در سال‌های گذشته را مرور کرد و در نهایت به بیان اهداف و برنامه مدون کافه برکت پرداخت.
در ادامه، در فضای میز گرد، مدیران و متخصصان به بیان تجربیات و نقاط نظر خود در خصوص برنامه‌های پیش‌روی کافه برکت پرداختند و به مواردی نظیر خلق محیطی غیررسمی و دانشجوپسند، برگزاری کارگاه‌های موثر، شبکه‌سازی و دعوت از افراد پیشکسوت کارآفرینی اشاره داشتند. پس از بازدید از فضای مانا1، این کافه رسماً افتتاح شد.
مخاطبان کافه برکت شامل دانشجویان، صاحبان کسب و کارهای نوپا، اعضا هسته‌های نوآور و فناور، اساتید دانشگاه، فعالان اقتصادی و صنعتی و مدیران استانی هستند و برنامه‌هایی نظیر مانایی شو، شتابدهنده‌ها، کارینو، فری دیسکاشن و حضور انجمن‌های علمی دانشجویی در این فضا و بحث و تبادل نظر در فضایی صمیمی در خصوص موضوعات مرتبط با نوآوری، فناوری و کارآفرینی را در بر می‌گیرد.

آخرین ویرایش۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲