برگزاری نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی ICPC ACM

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۳۹۴۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۹۲
نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی ICPC ACM در دو مرحله آزمایشی ( ۲۱ اردیبهشت) و اصلی (۲۲ اردیبهشت) ۱۴۰۲ در محل سالن اطلاع رسانی کتابخانه مرکزی به عنوان بزرگترین مسابقات برنامه نویسی استان خراسان جنوبی با پیگیری انجمن علمی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی ICPC ACM

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی ICPC ACM  ۳۲ تیم با مجموع ۸۶ شرکت کننده از دانشگاه‌های مختلف استان از جمله بیرجند، صنعتی بیرجند، آزاد اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در انتهای مسابقات تیم Red Flag از دانشگاه صنعتی بیرجند با ترکیب ، محمدپویا لیاقت مهر، سینا سلمان، رضا دهقانی به مقام اول دست پیدا کرد. تیم KDA از دانشگاه بیرجند با ترکیب طاها حسن خسروی ، دانیال صغیری و صدرا نعمتی پور به مقام دوم و تیم DragonGPT از دانشگاه بیرجند با ترکیب محمدامین پاشاخانی، امیرضا وردی، عرفان غفرانی به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.
دانشگاه بیرجند این مسابقات را در سطحی برگزار می‌کند که کمتر دانشگاه‌هایی آن را برگزار می‌کنند. گفتنی است تیم اول این دوره، به مسابقات منطقه‌ای غرب آسیا در دانشگاه صنعتی شریف اعزام خواهد شد.
این دوره از مسابقات به همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر و معاونت فرهنگی و اجتماعی، گروه کارآفرینی، پردیس مهندسی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲