برگزاری دومین کارگاه تجاری‌سازی محصول و برندینگ

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۱ کد : ۲۵۰۱۷ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۱۹۹۱
 کارگاه تجاری‌سازی محصول و برندینگ(۲) توسط مهندس حسین شورستانی مشاور کسب و کار و منتور مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند در ساختمان مانا ۱ برگزار شد.
برگزاری دومین کارگاه تجاری‌سازی محصول و برندینگ

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند،  کارگاه تجاری‌سازی محصول و برندینگ(2) با حضور 17 واحد فناور و نوآور زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند به جهت ارتقا کیفی محصولات و خدمات برگزار گردید.
تجاری سازی محصولات، شیوه‌های نوین برندینگ، اصول اولیه بازاریابی، طراحی نشان تجاری و .. از مباحث مطرح شده در این کارگاه بود. 
در پایان نیز به افراد شرکت کننده در این کارگاه از سوی مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه گواهی حضور اعطا گردید.

آخرین ویرایش۱۴ شهریور ۱۴۰۲