انتصاب اعضا و دبیر کمیته معماری منظر دانشگاه

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۶ کد : ۲۵۴۸۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۹۵
طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، اعضاء و دبیر کمیته معماری منظر دانشگاه را منصوب کرد.
انتصاب اعضا و دبیر کمیته معماری منظر دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، براساس ابلاغ‌های صادره از سوی رئیس دانشگاه، دکتر ابوالفضل اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری، دکتر محمد خراشادی‌زاده، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری، دکتر حسن بیات، عضو هیأت علمی گروه آموزشی باغبانی، دکتر محمد حجی‌پور، عضو هیأت علمی گروه آموزشی جغرافیا، دکتر مهدی ضیایی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی باستان‌شناسی، دکتر مرتضی علی آبادی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی باستان شناسی، مهندس علی یعقوبی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، نرگس اسداللهی، مدیر امور مالی و مهندس مهران صفایی به عنوان اعضای کمیته معماری منظر دانشگاه منصوب شدند.
همچنین دکتر لامعی در ابلاغی، دکتر سیدمحمدرضا خلیل‌نژاد، سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را به سمت دبیر کمیته معماری منظر منصوب کرد.
در ابلاغ‌های صادره به اعضا و دبیرکمیته معماری منظر آمده است؛ نظر به مراتب حسن اخلاق، شایستگی، ّتخصص و تعهدسازمانی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عضویت کمیته معماری منظر دانشگاه منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و اندیشه خّلاق، توان و مساعی خود را در ایجاد فضای سبز و با طراوت متناسب با معماری ایرانی و فرهنگ اصیل اسلامی در راستای دانشگاه تمّدن ساز، به کار گرفته و زمینه‌های رشد و تعالی دانشگاه را بیش از پیش فراهم نمایید.

آخرین ویرایش۰۹ آبان ۱۴۰۲