انتصاب مهندس علی یعقوبی به عنوان عضو حقیقی کمیته عمرانی و عضو شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه بیرجند

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۱ کد : ۲۶۷۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۴۳۲
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، طی احکام جداگانه ای مهندس علی یعقوبی را به مدت یکسال به عنوان عضو حقیقی کمیته عمرانی و عضو شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه بیرجند منصوب کرد.
انتصاب مهندس علی یعقوبی به عنوان عضو حقیقی کمیته عمرانی و عضو شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این احکام آمده است؛ به پیشنهاد معاون محترم اداری و مالی دانشگاه و با توجه به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به مدت یکسال به عنوان عضو حقیقی کمیته عمرانی و عضو حقیقی شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه بیرجند منصوب می شوید.

از سوابق اجرایی ایشان می توان به مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و کارشناس مسئول اداره ساختمان و تاسیسات دانشگاه اشاره کرد.

مهندس یعقوبی سابقه 11سال خدمت در دانشگاه بیرجند را در کارنامه خود دارد و دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران و در حال حاضردانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی ساخت و مدیریت پروژه است .

کمیته عمرانی مرجع تصمیم گیری در خصوص طرح های عمرانی و توسعه فضاهای کالبدی دانشگاه است.

بهره گیری از خرد جمعی به منظور تصمیم سازی در جهت ارتقای کمیت و کیفیت امور مرتبط با پروژه های عمرانی دانشگاه در راستای برنامه راهبردی سند پنج ساله از اهداف این کمیته است.

از جمله وظایف شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه می توان به تصویب سیاست های کلان، تهیه و تدوین برنامه اجرایی به طور سالانه و در راستای اهداف و شاخص های مدیریت سبز اشاره کرد.

آخرین ویرایش۳۱ فروردین ۱۳۹۸