انتصاب عضو حقیقی شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه بیرجند

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۱ کد : ۲۷۰۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۹۵۴
انتصاب عضو حقیقی شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه بیرجند

دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، طی ابلاغی دکتر محمد حسن سیاری زهان را به عنوان عضو حقیقی شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم گروه برنامه ریزی و توسعه آموزشی و تأیید معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان عضو حقیقی شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه  (مصوب جلسه مورخ 97/10/08 هیأت رئیسه دانشگاه با مأموریت برنامه ریزی، بازنگری و هدایت رشته های تحصیلی دانشگاه، به روز رسانی برنامه های درسی و ایجاد نوآوری های آموزشی در دانشگاه) منصوب می شوید. امید است که با اتکال به خداوند سبحان، پشتکار، نگاه نقادانه و کارشناسانه، و بهره گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، در پیشبرد مأموریت های محوله به شورا موفق و موید باشید. کامیابی روزافزون جنابعالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.

دکتر محمد حسن سیاری زهان عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند و دانشیار دانشکده کشاورزی گروه زراعت و دارای دکتری تخصصی علوم و مهندسی خاک گرایش شیمی حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه از دانشگاه گوتینگن آلمان  می باشد.

چاپ 40 مقاله علمی- پژوهشی در نشریات علمی معتبر داخلی، چاپ 18 مقاله ISI، ارائه 87 مقاله و 14 خلاصه مقاله در همایش های معتبر ملی و بین المللی، انجام 6 طرح پژوهشی، راهنمایی و مشاوره 75 پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و تالیف بخشی از کتاب انگلیسی Springer از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد.

از سوابق اجرایی ایشان می توان به رئیس دانشکده کشاورزی، معاون آموزشی دانشکده کشاورزی، مشاور علمی انجمن دانشجویان علوم و مهندسی خاک، مدیر گروه زراعت و اصلاح نباتات و مدیر آموزش های آزاد و دانشجویان خارجی دانشگاه اشاره کرد.

آخرین ویرایش۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸