آغاز به‌کار هسته نوآور کارآفرینان آموزشی دانشگاه بیرجند

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۷ کد : ۲۸۰۲۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۴۰
هسته نوآور کارآفرینان آموزشی برای ارتباط بهتر و مستمر با آموزش و پرورش در مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند افتتاح شد.
آغاز به‌کار هسته نوآور کارآفرینان آموزشی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، هسته نوآور کارآفرینان آموزشی دانشگاه بیرجند برای ارتباط بهتر و مستمر با آموزش و پرورش، با حضور دکتر ضیایی، مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی، دکتر محسن آیتی، عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی و روانشناسی و جمعی از دانشجویان علوم تربیتی،‌ روانشناسی، آمار و سنجش آموزشی و برنامه ریزی درسی افتتاح شد.
در این مراسم دکتر ضیائی با بیان اینکه کارآفرینی قطعا به توانمند شدن دانشگاه کمک‌ خواهد کرد‌، افزودند اعتماد به نفس و امیدآفرینی که واحد کارآفرینان آموزشی برای دانشجویان رشته های علوم انسانی  ایجاد می‌کند، قطعا بسیار ارزشمند است.
همچنین دکتر محسن آیتی عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه بیرجند نیز در این مراسم بیان داشت: فعالیت کارآفرینان آموزشی و ایده های آن، ایده های خوبی است و می بایست با حمایت زیست بوم عملی شود. ایشان به عنوان حامی علمی واحد کارآفرینان آموزشی اظهار داشت: که این گونه ایده ها دارای بازار کار مناسب است، اگر اجرایی شود و البته نیازمند شناخت بازار است.
هسته کارآفرینان آموزشی به عنوان اولین واحد فعال علوم تربیتی در این زیست بوم فعالیت هایی نظیر مشاوره پژوهشی (منتورینگ پژوهشی)، کارباما خیالت تخت و دوره های آموزشی در راستا اشتغال است. فعالیت جدید ارتباط دانشگاه و آموزش و پرورش نیز به عنوان جدید ترین فعالیت و مسئولیت در راستای سایر کارکردها و فعالیت ها شروع شده است.
اعضای هیأت علمی دانشگاه و هم چنین دانشجویان می‌توانند برای ارتباط با این واحد و استفاده از خدمات آن به ساختمان مانا ۱ مستقر در دانشگاه بیرجند مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۹۳۹۳۲۰۸۲۸۲ تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: کارآفرینی هسته نوآور آموزش و پرورش

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳