پیام تشکر رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان خراسان جنوبی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

۰۹ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۳ کد : ۲۸۲۶۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۵۳
پیام تشکر رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان خراسان جنوبی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

متن پیام تشکر رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان خراسان جنوبی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضور آگاهانه‌ و شورآفرین ملّت بزرگ ایران، در انتخابات ریاست جمهوری، صفحه‌ای تابناک بر افتخارات انقلاب اسلامی افزوده است. صحنه زیبا و پرشور این حضور ملی در 8 تیرماه، آزمونی بود که سیمای مصمّم و پرامید ایران اسلامی را بار دیگر مقابل نگاه دوستان و دشمنان به نمایش گذاشت. ذکاوت سیاسی ملت و هویت مردم سالاری دینی، حقیقت مشعشعی است که با حضـور گسترده ایرانیان در پای صندوق‌های رأی، در عمل به اثبات رسید.

ایرانیان مؤمن و غیور اثبات کردند که تحت زعامت و رهبری داهیانه مقام معظّم رهبری (مدّظلّه‌العالی) و با تکیه بر عزم و اندیشـه سیاسی خود  می‌توانند راه استقلال و آزادی از چنبره‌ی سلطه‌ی بیگانگان را به نقطه مطلوب تحکیم بخشند. مردم فهیم و با بصیرت به دنیا نشان دادند که در چهلمین روز فقدان رئیس‌جمهور شهیدشان، همچنان زنده و هوشیار، آماده دفاع از دستاوردهای عظیم خود و پاسداری از آرمان ثمین شهدا هستند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه‌ی دانشگاهی، به یکایک هموطنان غیور و حماسه‌آفرین، به‌ویژه مردمان ولایت‌مدار خراسان جنوبی و خصوصاً جامعه دانشگاهیان، درود می‌فرستم که با خلق مشارکت امیدبخش، برگ زرّین دیگری بر سوابق افتخارآفرین این استان، در دفاع از حریم انقلاب اسلامی افزودند. درپایان یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشـت 1403 را گرامی داشته و امیدوارم حماسه دور دوم انتخابات، مکمل حماسه ملّت در بدرقه شهیدان خدمت باشد؛ ان‌شاءالله.

‎ ‎احمد لامعی گیو
‎رئیس دانشگاه
‎و رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان خراسان جنوبی

 


 

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشگاه لامعی انتخابات تشکر

آخرین ویرایش۰۹ تیر ۱۴۰۳