به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر انجام شد؛

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری

۱۰ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۲ کد : ۲۸۲۶۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۹
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، همایش دوچرخه‌سواری با هدف افزایش روحیه نشاط و تندرسی در محوطه دانشگاه بیرجند ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
برگزاری همایش دوچرخه‌سواری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند؛ به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، همایش دوچرخه‌سواری با حضور دکتر سید مرتضی موسوی، معاون دانشجویی، 10 تیرماه 1403 به همت مرکز مشاوره و سبک زندگی و با همکاری مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه و ستاد مبارزه با مواد مخدر و با هدف افزایش روحیه نشاط و تندرسی در محوطه دانشگاه بیرجند برگزار شد.
در این برنامه شرکت‌کنندگان با توقف در مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه مسابقه ورزشی کورن هول را انجام دادند. آقایان امین برفی، رضا گنجی و حسین سبزبان به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقه بودند. همچنین، در حاشیه این همایش شرکت‌کنندگان از نمایشگاه پیشگیری از سوء‌مصرف مواد که با همکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با هدف آگاهی بخشی در خصوص کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برپا شده بود، دیدن کردند. در انتها به قید قرعه به سه نفر از شرکت‌کنندگان (آقایان مرتضی سیروسی، علیرضا کرامتی و حسین حسنی مقدم) جوایز نفیسی تقدیم گردید.

آخرین ویرایش۱۰ تیر ۱۴۰۳