با حضور نمایندگان شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند انجام شد؛

ششمین نشست مجمع عمومی شوراهای صنفی دانشگاه‌های سراسر کشور

۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۹ کد : ۲۸۳۲۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۴۷
ششمین مجمع عمومی شوراهای صنفی کارمندان دانشگاه‌های دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه خوارزمی تهران و با حضور نمایندگان شورای صنفی دانشگاه بیرجند برگزار شد.
ششمین نشست مجمع عمومی شوراهای صنفی دانشگاه‌های سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ششمین نشست مجمع عمومی شوراهای صنفی دانشگاه‌های سراسر کشور، محمدعلی خالدی، رئیس شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند ضمن اعلام این خبر گفت: در این جلسه فشرده که از ۷ صبح لغایت ۱۷ روز چهارشنبه برگزار شد، اعضای مجمع در خصوص اصلاح اساسنامه شورای صنفی کارمندان، ساز و کار ادامه راه شوراهای صنفی و مسائل کلان مربوط به کارمندان بحث و تبادل نظر کردند‌. وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حاشیه این نشست، شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند با دیگر شوراهای صنفی کارمندان دانشگاهای کشور در خصوص مسائل و چالش های مشترک به گفتگو و همرسانی اطلاعات کارمندی پرداخت.
همچنین، حامد حمیدزاده، دبیر شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند خاطر نشان کرد: در حاشیه این نشست، علاوه بر دیدار و گفتگو با خانم میزبان، دیدارهایی با حضور نمایندگان شورای صنفی دانشگاه بیرجند و دانشگاه تبریز در محل دانشگاه هنر تهران برگزار شد، علاوه بر این پیگیری مربوط به مسکن، فوق العاده ویژه و ترمیم حقوق نیز انجام شد.
در ادامه، دبیر شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند گفت: طبق پیگیری که از صبح روز مجمع عمومی انجام شده بود، بنا شد تیمی متشکل از اعضای شورای صنفی مرکزی و سایر شوراهای صنفی کارمندان در دفتر دکتر خطیبی، معاون اداری و مالی وزارت عتف حاضر باشند که طبق برنامه، عصر روز چهارشنبه و پس از برگزاری مجمع با حضور نمایندگان شوراهای صنفی دانشگاه‌های کشور این جلسه برگزار شد. دبیر شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند همچنین خاطر نشان کرد: در این جلسه صمیمی که با حضور دکتر خطیبی، دکتر راحمی(مدیرکل دفتربرنامه،بودجه، تشکیلات و تحول اداری)، دکتر افکانه، (مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی) و دکتر گودرزی برگزار شد، دکتر خطیبی گزارشی از آنچه در جلسات مختلف پیرامون پیگیری بحث فوق العاده ویژه انجام شده، ارائه کرد. وی ضمن ارائه پیشنهاد مکتوب سازمان اداری استخدامی در خصوص نحوه اجرای فوق العاده ویژه، موضوع را با ارائه بحث‌های مختلف کارشناسی به بحث و تبادل نظر گذاشت. دکتر خطیبی ابراز امیدواری کرد تا پایان فرصت باقیمانده بتوان به تصویب نهایی فوق العاده ویژه با همان مدل و مصوبه‌ای که در جلسه امروز داشتیم، رسید. اصلاح و ابلاغ آیین نامه جدید، ترمیم حقوق و .... از دیگر مواردی بود که توسط اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

کلید واژه ها: شورای صنفی صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند کارمندان دانشگاه

آخرین ویرایش۲۳ تیر ۱۴۰۳