در جلسه هماهنگی و پشتیبانی همایش ملی ابن حسام خوسفی انجام شد

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه بیرجند و بنیاد ملی نخبگان استان در برگزاری همایش ملی ابن حسام

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۳ کد : ۲۸۳۸۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۳۹
جلسه هماهنگی و پشتیبانی همایش ملی ابن حسام خوسفی در روز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ در سالن شکوه شرق با حضور دکتر حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر محمد بهنام فر، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی و دبیر علمی همایش، دکتر عباس واعظ زاده، مدیر امور اجتماعی و دبیر اجرایی همایش، دکتر سید مهدی رحیمی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی و رؤسا، معاونان و مدیران ادارات استانی و شهرستانی و نیز شرکت کویر تایر برگزار شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه بیرجند و بنیاد ملی نخبگان استان در برگزاری همایش ملی ابن حسام

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابتدای این جلسه، دکتر حسین فرزانه پور از اهمیت برگزاری همایش‌های ملی و بین المللی در بزرگداشت مفاخر استان و لزوم همکاری همه دستگاه‌های استان در این امر سخن گفت. در ادامه دکتر بهنام فر، دبیر علمی همایش به بیان جایگاه ابن حسام خوسفی در ادبیات فارسی و سابقه این همایش پرداخت. سپس دکتر عباس واعظ زاده، دبیر اجرایی همایش توضیحاتی درخصوص زمان و نحوه برگزاری همایش ارایه کرد. در ادامه این جلسه درخصوص نحوه حمایت و همکاری ادارات و شرکت های استان در برگزاری این همایش ملی بحث و تبادل نظر شد. 
در حاشیه این جلسه، تفاهم نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان استان و دانشگاه بیرجند برای برگزاری همایش ملی ابن حسام خوسفی توسط دکتر احمد لامعی گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و دبیر همایش ملی ابن حسام خوسفی و دکتر مهدی ایزدخواه، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان امضا شد.
شایان ذکر است همایش ملی ابن حسام خوسفی، بخش علمی کنگره ملی ابن حسام خوسفی است که ریاست آن بر عهده استاندار خراسان جنوبی است و با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۰۸ مرداد ۱۴۰۳