مهمترین مصوبات پنجمین نشست هیئت امنای دانشگاه‌های خراسان جنوبی در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۹ کد : ۲۸۳۸۷ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۸۴
به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، پنجمین نشست از دور سوم هیئت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان جنوبی که با حضور اعضای حقوقی و حقیقی در دفتر وزیر علوم تحقیقات و فناوری و با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس هیأت امنا)، برگزار شد حاوی اخبار مهمی در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی بود. از این رو بر آن شدیم تا طی مصاحبه‌ای با دکتر سیدجواد حسینی واشان در این خصوص اطلاعات بیشتری منتشر نماییم. 
مهمترین مصوبات پنجمین نشست هیئت امنای دانشگاه‌های خراسان جنوبی در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، پنجمین نشست از دور سوم هیئت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان جنوبی که با حضور اعضای حقوقی و حقیقی در دفتر وزیر علوم تحقیقات و فناوری و با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس هیأت امنا)، برگزار شد حاوی اخبار مهمی در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی بود. از این رو بر آن شدیم تا طی مصاحبه‌ای با دکتر سیدجواد حسینی واشان در این خصوص اطلاعات بیشتری منتشر نماییم. 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، طی مصاحبه با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، وی اعلام نمود در جلسه اخیر هیت امنای دانشگاه‌های استان، اصلاحیه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی به تصویب رسید که براساس آن میزان واحد موظف اعضای هیات علمی متناسب با مرتبه علمی تغییر نمود. همچنین سقف حق‌التدریس قابل پرداخت اعضای هیات علمی در  پنجمین نشست از دور سوم هیئت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان جنوبی تعیین گردید. دکتر حسینی واشان، معاون آموزشی دانشگاه بیان نمود: بر اساس مصوبه اصلاحیه آئین نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه، از ابتدای  سال 1403، موظف اعضای  هیات علمی  با مرتبه علمی «مربی آموزشیار: 13»، «مربی: 12»، «استادیار: 10»، «دانشیار: 9» و «استاد تمام: 8 واحد» تعیین شد. براساس مصوبه دیگر نشست هیات امنا، سقف واحد آموزانه قابل پرداخت از نیم سال جدید 30 واحد (10 واحد آموزشی و 20 واحد پژوهشی- و تابستان 9) واحد تعیین گردید. 

در خصوص برگزاری پنجمین نشست از دور سوم هیئت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان جنوبی، به این لینک مراجعه نمایید.

کلید واژه ها: هیات امنا آیین نامه استخدامی هیات علمی موظف اعضای هیات علمی مربی آموزشیار مربی استادیار دانشیار استاد تمام آموزانه

آخرین ویرایش۰۹ مرداد ۱۴۰۳