نشست رئیس دانشگاه بیرجند با مدیرکل دادگستری استان خراسان جنوبی

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۶ کد : ۲۸۳۹۹ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۷۵
نشست رئیس دانشگاه بیرجند با رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با حضور دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند و مهندس میر محمد مودی مدیر کل راه و شهرسازی برگزار شد.
نشست رئیس دانشگاه بیرجند با مدیرکل دادگستری استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد لامعی گیو به همراه دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند و مهندس میرمحمد مودی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی شنبه ۱۳ مرداد با حضور در دادگستری کل استان با محمد جعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان دیدار نمودند. 

پیرو سفر رئیس محترم قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ به خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند، در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضائیه در دانشگاه برگزار شد، درخواست‌هایی برای کمک به احداث خوابگاه متأهلین، سالن اجتماعات دانشگاه و آسفالت برخی از معابر دانشگاه مطرح شد. این درخواست‌ها شامل نیازهای اساسی دانشگاه برای بهبود زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات بهتر برای دانشجویان و کارکنان بود.

سپس، در دیدارهای اخیر دکتر لامعی گیو با مشاور رئیس قوه قضائیه، این درخواست‌ها به طور جدی پیگیری شد و مقرر شد جلسه‌ای با حضور آقای عبداللهی رئیس کل دادگستری استان، دکتر بهترین شهردار بیرجند، و مهندس مودی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی برگزار شود. لذا در این جلسه، مشکلات و نیازهای دانشگاه به تفصیل مورد بحث قرار گرفت و توافق شد که معابر دانشگاه که نیاز به آسفالت دارند، به صورت تفاهم چهارجانبه بین دانشگاه بیرجند، دادگستری، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام شود.

این رویکرد نشان‌دهنده همکاری و هماهنگی بین نهادهای مختلف برای بهبود شرایط دانشگاه و ایجاد محیطی بهتر برای دانشجویان و کارکنان است. همچنین، این اقدامات می‌تواند به جذب بیشتر دانشجویان و ارتقاء سطح علمی و پژوهشی دانشگاه کمک کند. با اجرای این پروژه‌ها، دانشگاه بیرجند می‌تواند به یکی از مراکز علمی و پژوهشی برجسته در منطقه تبدیل شود و نقش مهمی در توسعه علمی و اقتصادی خراسان جنوبی ایفا کند.

برای مطالعه اخبار حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در دانشگاه بیرجند اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه گفت‌وگوی بی‌واسطه دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند با رئیس قوه قضائیه اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه ها: قوه قضائیه حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای آسفالت دادگستری شهردار بیرجند

آخرین ویرایش۱۷ مرداد ۱۴۰۳