پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز کارمند

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۳ کد : ۲۸۵۲۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۸۳
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز کارمند

متن پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز کارمند به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفتـه دولـت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌نهاد انقلاب و تجدید عهد با ‌آرمان‌های شهیـدان والامقـام «رجایـی و باهنـر» است؛ الگوهایی از ساده‌زیستی، تعهد و خدمتگزاری به مردم. تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگی‌ها و از خودگذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که جز خدا هیچ نمی‌دیدند و هدفشان خدمت به خلق و اعتتلای انقـلاب اسلامـی بود.

چهـارم شهریـورماه، روز کارمنـد، فرصتی ارزشمند است تا از زحمات و تلاش‌های یاوران ارجمند علمی در راه خدمت به جامعه علمی و اعتلای نظام اسلامی تقدیر کنیم. کارمندان گرامی، با تلاش و پشتکار خود، نه تنها در پیشبرد اهداف سازمانی و دانشگاهی نقش بسزایی دارند، بلکه با انتقال دانش و تجربیات خود، نسل‌های آینده را نیز به سوی روشنایی و پیشـرفت هدایت می‌کنند. هر روزی که در محل کار خود حضور می‌یابند، با انگیزه و تعهد، گامی بزرگ در جهت توسعه و پیشرفت جامعه برمی‌دارند.

با گرامیداشت یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران صادق و پرتلاش دانشگاه  تبریک عرض نموده و امیدوارم با تداوم و توسعه حمایت‌های یاوران علمی از فعالیت‌های پژوهشگران و دانشمندان، شاهد مرجعیت علمی و فناوری دانشگاه بیرجند در سطح ملی و بین‌المللـی باشیم، ان‌شاءالله.

احمد لامعی‌گیو
‎رئیس دانشگاه

کلید واژه ها: پیام لامعی دکتر لامعی رئیس دانشگاه روز کارمند

آخرین ویرایش۰۳ شهریور ۱۴۰۳