صبحانه کاری و نشست صمیمی رئیس دانشگاه بیرجند با کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی

۰۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۹ کد : ۲۸۶۳۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۵۴۶
نشست صمیمانه دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی با حضور دکتر سیدسعید محمدی، معاون اداری و مالی و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه روز سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد.
صبحانه کاری و نشست صمیمی رئیس دانشگاه بیرجند با کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند در این مراسم، از دکتر محمدی، معاون اداری و مالی برای فراهم آوردن این جلسه و از تمامی همکاران سخت کوش حوزه معاونت اداری و مالی تقدیر و تشکر کرد و گفت: مأمور سرای دانشگاه جهت استفاده همکاران محدودیتی ندارد و تاکنون نیز با حضور همکاران موافقت شده است. همچنین دکتر لامعی در بخش دیگری از سخنانش به آیین نامه باغ امیریه اشاره کرد.
در ادامه این نشست صمیمانه، دکتر سیدسعید محمدی، معاون اداری و مالی دانشگاه با اعلام اینکه اصل کار ما براساس محبت،صفا،صمیمیت و اخوت است، اعلام کرد: همکاران محترم هرگونه نظر و پیشنهاد و انتقاد خود را ارائه نمایند.
حسن زنگویی، مدیر امور اداری و پشتیبانی نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدای هفته دولت و شهدای خدمت، روز کارمند را تبریک گفت و ادامه داد: آیین نامه مأموریتها در 10 سال گذشته مغفول مانده بود که در این دوره مصوب گردید.

ذخیره مرخصی همکاران
مدیر امور اداری و پشتیبانی اضافه کرد: مانده مرخصی همکاران با تأیید ریاست محترم دانشگاه برای تمامی کارمندانی که از مرخصی خود در طول سال استفاده ننمایند به مدت 10 روز و برای همکارانی که جایگزینی ندارند نیز به مدت 15 روز ذخیره خواهد شد.

پرداخت معوقات مسکن
زنگویی افزود: رفاهیات نیز براساس قانون بودجه برای همکاران محترم واریز می‌شود و معوقات مسکن و هدیه روز کارمند همزمان با مراسم این روز به حساب همکاران واریز خواهد گردید.
وی در ادامه پیشنهاد کرد آیین نامه لازم جهت استفاده همکاران محترم از مهمانسرای تهران و باغ امیرآباد تهیه گردید.
لازم به توضیح است: مراسم روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه بیرجند، روز چهارشنبه 7 شهریور ماه 1403 از ساعت 12 در تالار ولایت برگزار می‌گردد.

آخرین ویرایش۰۶ شهریور ۱۴۰۳