برگزاری همایش مجازی انتخاب رشته دانشگاه بیرجند

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۵ کد : ۲۸۶۷۶ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۷۹
همایش انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ به صورت مجازی در دانشگاه بیرجند برگزار گردید. در این همایش، دکتر حسینی واشان و دکتر محمدی به اهمیت انتخاب رشته صحیح و فرآیندهای مرتبط با آن پرداختند. همچنین، دکتر سمیه حمیدی طرح‌های حمایتی دانشگاه برای دانش‌آموزان با استعداد را معرفی کرد.
برگزاری همایش مجازی انتخاب رشته دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، همایش انتخاب رشته دانشگاه به صورت مجازی روز یکشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۲ ظهر برگزار شد. این همایش با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

در ابتدای همایش، دکتر حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند، به اهمیت انتخاب رشته صحیح متناسب با علایق و استعدادهای داوطلبان و شرایط شخصی آن‌ها پرداخت. وی همچنین ظرفیت‌ها، امکانات و خدمات دانشگاه بیرجند را معرفی کرد و به رشته‌هایی که به تازگی مجوز پذیرش دانشجویان کارشناسی از سال ۱۴۰۳ را دریافت کرده‌اند، اشاره نمود.

دکتر محمدی، دانشیار گروه گیاه‌پزشکی و معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه، در خصوص فرآیند انتخاب رشته، آیین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی، از جمله شرایط نقل و انتقال دانشجویان، توضیحاتی ارائه داد و رتبه‌های پذیرفته‌شده داوطلبان در سال گذشته را مرور کرد.

در ادامه، موشن‌گرافی معرفی دانشگاه بیرجند برای شرکت‌کنندگان همایش نمایش داده شد. دکتر سمیه حمیدی، مسئول اجرایی ستاد جذب دانشجوی دانشگاه بیرجند، به تشریح طرح‌های مختلف حمایت از دانش‌آموزان با استعداد، از جمله طرح دکتر گنجی و طرح حمایتی شهید دکتر رئیسی، پرداخت.

این همایش با معرفی اجمالی وب‌سایت باشگاه دانش‌آموزی توسط رئیس ستاد جذب دانشجو به پایان رسید.

این همایش مجازی، که به صورت رایگان برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ بود تا با اطلاعات دقیق و جامع‌تری در خصوص انتخاب رشته و امکانات دانشگاه بیرجند آشنا شوند.

کلید واژه ها: انتخاب رشته معاونت آموزشی دکتر حسینی واشان دکتر عباس محمدی دکتر سمیه حمیدی آیین نامه مقررات آموزشی همایش انتخاب رشته وب‌سایت باشگاه دانش‌آموزی ستاد جذب دانشجو

آخرین ویرایش۱۱ شهریور ۱۴۰۳