بازدید مدیرکل بنیاد برکت امام (ره) از مجموعه شرکت‌های پهنه شوکت‌آباد دانشگاه بیرجند

۱۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۱ کد : ۲۸۸۷۹ اخبار دانشگاه اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۶۵
در روز دوشنبه، ۹ مهر ماه ۱۴۰۳، آقای مهندس موسوی، مدیرکل بنیاد برکت امام (ره)، به همراه تیمی از مسئولین، از واحدهای فناور پهنه شوکت‌آباد دانشگاه بیرجند بازدید کردند. در این بازدید، گزارشی از عملکرد مجموعه و تلاش‌ها برای دریافت مجوز مرکز رشد ارائه شد. همچنین، بنیاد برکت قول مساعدت در اعطای تسهیلات به واحدهای فناور را داد.
بازدید مدیرکل بنیاد برکت امام (ره) از مجموعه شرکت‌های پهنه شوکت‌آباد دانشگاه بیرجند

در روز دوشنبه، 9 مهر ماه 1403، آقای مهندس موسوی، مدیرکل محترم بنیاد برکت امام (ره)، به همراه آقای مرادی، مجری اعتبارات شهرستان، و آقای نوفرستی، تسهیلگر اعتبارات بنیاد در شهرستان، از واحدهای فناور پهنه شوکت‌آباد زیست‌بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، دکتر ضیائی، مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه، گزارشی جامع از عملکرد مجموعه و تعداد واحدهای مستقر ارائه داد. سپس دکتر اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه، به تلاش‌های مجموعه در جهت دریافت مجوز مرکز رشد اشاره کرد و مزایای آن را برشمرد. وی تاکید کرد که مراکز رشد با فراهم کردن فضای اداری، کمک به تأمین بودجه، ارائه خدمات منتورینگ و آموزش، و ایجاد محیطی ساختار یافته و متمرکز، نقش مهمی در توسعه کسب و کارهای نوپا ایفا می‌کنند¹².

در ادامه، حاضرین از 15 واحد فناور مستقر در ساختمان‌های مانا 1 و مانا 3 بازدید کردند. در این بازدید، بنیاد برکت قول مساعدت در اعطای تسهیلات به واجدین شرایط در راستای توسعه کسب و کار را داد.

 

کلید واژه ها: مرکز رشد مانا مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بنیاد برکت امام (ره) معاونت پژوهشی

آخرین ویرایش۱۳ مهر ۱۴۰۳