دانشگاه بیرجند میزبان رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۴ کد : ۲۸۹۸۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۳۷
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب در روزهای ۳۰ آبان الی ۲ آذر ۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود .
دانشگاه بیرجند میزبان رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه تصمیم‌گیری درباره برگزاری رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب با حضور دکتر محمد اکبری، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه، دکتر ضیائی مسئول مرکز نوآوری و شتاب دهی دانشگاه، دکتر نوعی، مسئول هسته کارآفرینی دانشکده کشاورزی، مهندس شورستانی، منتور مرکز نوآوری، خانم دکتر عظیمی‌نژاد و کارشناسان زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند، روز دوشنبه 23 مهر  1403 در ساختمان مانا 2 برگزار شد. 
در ابتدای این جلسه، دکتر اکبری  با اعلام اقدامات صورت گرفته برای برگزاری شایسته این رویداد ملی، گفت:  این رویداد همزمان با فصل برداشت زرشک در استان برگزار خواهد شد و می‌تواند نقش پررنگی در جهت معرفی این محصول و حل برخی از چالش‌های مرتبط با آن داشته باشد.    
در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه به بیان نظرات خودشان در جهت برگزاری این رویداد پرداختند و بررسی مختصری پیرامون اقدامات انجام شده نیز صورت گرفت. همزمانی این رویداد با فصل برداشت زرشک، ورود دانشجویان جدید و معرفی نگاه کارآفرینی و استارتاپی به آنها و پائین بودن احتمال برگزاری جشنواره زرشک در استان، از جمله موارد مهم مطرح شده در این جلسه بود که منجر به تصمیم‌گیری نهایی در خصوص زمان و مکان برگزاری این رویداد ملی شد. 
بر این اساس، رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب در روزهای 30 آبان الی 2 آذر 1403 در محل سالن امید دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.  همچنین نمایشگاه جانبی ایده تا محصول نیز در روزهای 29 آبان الی 1 آذر 1403 دایر خواهد بود.

کلید واژه ها: زرناب استارتاپ ویکند رویداد

آخرین ویرایش۲۵ مهر ۱۴۰۳