در جلسه نیروی انتظامی و دانشگاه بیرجند مطرح شد؛

بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و امتیازات کسر خدمت برای دانشجویان

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۸۹۸۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۳۸
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، روز چهارشنبه ۱۸مهرماه ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور سرهنگ اقتدایی؛ رئیس دفتر تحقیقات کاربردی، سرگرد چاجی؛ مسئول عضویابی و استخدام اداره گزینش و استخدام انتظامی استان و چاجی، کارشناس دفتر تحقیقات و جمعی از مسئولین دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه برگزار شد.
بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و امتیازات کسر خدمت برای دانشجویان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، روز چهارشنبه 18مهرماه 1403 جلسه‌ای با حضور سرهنگ اقتدایی؛ رئیس دفتر تحقیقات کاربردی، سرگرد چاجی؛ مسئول عضویابی و استخدام اداره گزینش و استخدام انتظامی استان و چاجی، کارشناس دفتر تحقیقات و جمعی از مسئولین دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، ظرفیت‌های قابل بهره‌برداری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، از جمله امتیازات کسر خدمت، مورد بحث قرار گرفت و عنوان شد که امکان کسر خدمت تا یک سال با عناوین پژوهشی در زمینه موضوعات امنیتی و اجتماعی وجود دارد و برای عناوین پژوهشی صنعتی نیز با کسب مجوز از تهران قابلیت کسر خدمت فراهم است.

همچنین اعلام شد که فراجای استان در رشته‌های مهندسی برق (مخابرات، کنترل، الکترونیک)، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، روانشناسی (کلیه گرایش‌ها)، مشاوره و راهنمایی (به جز تحصیلی و توانبخشی)، مددکاری اجتماعی، جامعه‌شناسی، خبرنگاری و رسانه، علوم ارتباطات و حوزه فضای مجازی، جذب استخدام افسری (مرد) دارد.
متقاضیان به منظور اطلاع از جزئیات و پیگیری موارد می‌توانند به مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی استان به آدرس بیرجند، خیابان بهشتی، تقاطع شهید نواب صفوی، روبروی نواب ۱۸ مراجعه نموده یا با شماره تلفن‌های ۰۵۶۲۱۸۲۴۱۰۲ و ۰۵۶۳۲۲۲۴۹۲۳ تماس حاصل نمایند.

آخرین ویرایش۲۵ مهر ۱۴۰۳