پایان مسابقات اولین جشنواره ورزش های همگانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان در دانشگاه بیرجند

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۷ کد : ۲۹۹۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۰۲۷
مسابقات اولین جشنواره ورزش های همگانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان که به میزبانی دانشگاه بیرجند در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار گردید به کار خود پایان داد و تیم های قهرمان مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در پایان این دوره از مسابقات که در دو بخش پسران و دختران برگزار گردید، در بخش پسران در رشته هفت سنگ مهارتی دانشگاه بزرگمهر قائنات مقام اول، دانشگاه فرهنگیان  مقام دوم و دانشگاه بیرجند مقام سوم را کسب کرد.

در رشته دریافت و پرتاب فریزبی دانشگاه بیرجند مقام اول و دانشگاه فرهنگیان مقام دوم را بدست آوردند.

در رشته بسکتبال 3 نفره دانشگاه صنعتی بیرجند مقام اول و دانشگاه بیرجند مقام دوم را بدست آوردند.

در رشته آمادگی جسمانی در بخش تیمی دانشگاه بیرجند حائز مقام اول و مقام دوم به تیم دانشگاه فرهنگیان رسید. در بخش انفرادی نیز مقام های اول تا سوم را دانشجویان ورزشکار دانشگاه بیرجند از آن خود کردند. علی کام کار، جواد بهلولی و احمد پهلوان به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته والیبال 4 نفره نیز دانشگاه پیام نور به مقام اول، دانشگاه بیرجند به مقام دوم و دانشگاه صنعتی به مقام سوم رسید.

در رشته فوتبال گل کوچک مقام اول به دانشگاه فرهنگیان رسید و دانشگاه صنعتی و دانشگاه بیرجند به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رشته طناب زنی که در چهار بخش تیمی دبل تاچ، تیمی امدادی، انفرادی 30 ثانیه و انفرادی 3 دقیقه برگزار گردید؛ دانشگاه بیرجند مقام اول تیمی دبل تاچ را از آن خود کرد و مقام دوم به دانشگاه فرهنگیان رسید. در بخش تیمی امدادی دانشگاه فرهنگیان مقام اول و دانشگاه بیرجند مقام دوم را بدست آورد. در قسمت انفرادی 30 ثانیه نیز کاظمی از دانشگاه بیرجند، کیکانلو و اردونی از دانشگاه فرهنگیان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش انفرادی 3 دقیقه اردونی از دانشگاه فرهنگیان مقام اول و مهدی پور از دانشگاه بیرجند و حسینی از دانشگاه فرهنگیان به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

در بخش مسابقات دختران در رشته آمادگی جسمانی در قسمت تیمی دانشگاه بیرجند به مقام اول و دانشگاه فنی حرفه ای به مقام دوم رسید.در قسمت انفرادی نجمه وسیله، تکتم براتی و فائزه بشیری زاده از دانشگاه بیرجند مقام های اول تا سوم را از ان خود کردند.

در رشته دارت در بخش تیمی دانشکده فنی حرفه ای به مقام اول رسید و دانشگاه صنعتی بیرجند و دانشگاه بیرجند به مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کردند. در بخش انفرادی نیزسمیرا سلیم از دانشکده فنی و حرفه ای به مقام اول رسید و مریم حسین آبادی از دانشگاه صنعتی بیرجند مقام دوم را کسب کرد. مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات به بهاره یکدل از دانشگاه بیرجند و زهرا حسینی از دانشگاه صنعتی بیرجند رسید.

در رشته دریافت و پرتاب فریزبی دانشگاه صنعتی بیرجند به مقام اول و دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.

در رشته والیبال 4نفره نیز دانشگاه بیرجند به مقام اول رسید و دانشگاه پیام نور و دانشکده فنی و حرفه ای دختران به مقام های دوم و سوم رسیدند.

در رشته هفت سنگ مهارتی دانشگاه پیام نور به مقام اول، دانشگاه صنعتی بیرجند به مقام دوم و دانشکده فنی حرفه ای دختران به مقام سوم دست پیدا کردند

آخرین ویرایش۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸