دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان خراسان جنوبی منصوب شد

۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۹ کد : ۳۶۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۴۹
دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان خراسان جنوبی منصوب شد

دکتر حسین شکوهی فرد عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در حکم صادر شده از سوی سعدان زکائی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش و توان سایر اعضای هیأت با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی کشور، خصوصاً در راستای بهبود و ارتقای کیفیت آن موفق و مؤید باشید.

دکتر شکوهی فرد استادیار گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه با 22 سال سابقه خدمت آموزشی، علمی و اجرایی در دانشگاه بیرجند است.

چاپ 11 مقاله علمی، پژوهشی در مجلات معتبر، ارائه 22 مقاله در همایش ها و کنفرانس های معتبر داخل و خارج، راهنمایی و مشاوره 35 دانشجوی کارشناسی ارشد از جمله سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان خراسان جنوبی است.

از سمت های اجرایی قبلی دکتر شکوهی می توان معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه از سال 1378 تا 1387 و معاون آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی(96ـ94) را نام برد.

کلید واژه ها: دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان خراسان جنوبی منصوب شد

آخرین ویرایش۲۵ مهر ۱۳۹۷