گرامیداشت هفته تربیت بدنی در دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بیرجند

۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۶ کد : ۳۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۲۲

دکتر مرضیه ثاقب جو رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بیرجند، هفته تربیت بدنی را به دانشجویان، اعضای هیأت علمی، کارمندان و فعالین حوزه ورزش در دانشگاه  تبریک و تهنیت گفت.

 وی ارتقاء سلامت و افزایش امید به زندگی را حاصل تلاش‌ها و همکاری‌های دستگاه‌ها و ادارات دانست و گفت: نقش انجام فعالیت‌های ورزشی منظم به منظور توسعه سلامت و پیشگیری و درمان بیماری‌های جسمی و روانی از جایگاه بسیار والایی برخوردار می‌باشد.

رئیس دانشکده تربیت بدنی با اشاره به زحمات شایسته تقدیر دست اندرکاران این حوزه اظهار داشت: همکاران عزیز ما با وقوف کامل به اهمیت نقش ورزش و علوم ورزشی در بالندگی و توسعه کشور، همه تلاش خود را جهت حمایت و پشتیبانی همه جانبه از این حوزه به کار بسته و ان شاالله با برنامه‌ریزی بهتر در دستیابی به اهداف با انگیزه بیشتری گام برمی دارند.

به مناسبت هفته تربیت بدنی مدیریت دانشکده علوم ورزشی با همکاری دانشجویان انجمن علمی این دانشکده با اهدای گل آپارتمانی به عنوان نماد طبیعت گرایی و سرزندگی به اعضای هیأت علمی و کارشناسان دانشکده، از زحمات آنها تقدیر نمودند.  

۲۶ مهر تا 2 آبان هرسال به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

آخرین ویرایش۲۸ مهر ۱۳۹۷