دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند گفت:

رسانه ها امروزه در تمامی عرصه ها تاثیرگذارند

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۱۶ کد : ۴۲۷۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۳۴۴
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند " روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ " در آستانه روز خبرنگار در مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در خراسان جنوبی گفت: امروز رسانه‌ها در تمامی عرصه‌ها تاثیرگذار هستند.
رسانه ها امروزه در تمامی عرصه ها تاثیرگذارند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه در سالهای گذشته در قالب طرح توازن سه درصد از بودجه دانشگاه بیرجند کسر میگردید، گفت: رسانه‌ها با پیگیری و پوشش صحیح و به موقع این موضوع باعث جلوگیری از کسر این طرح از بودجه دانشگاه شدند.
دکتر خامسان بیان کرد: حدود 77درصد از بودجه دانشگاه در سال جاری اختصاص خواهد یافت که از این مقدار 66 درصد برای پرداخت حقوق، مزایا و مسائل جاری و یازده درصد برای تغذیه دانشجویی صرف خواهد شد.
وی دانشگاه بیرجند را در ردیف دانشگاه هایی با کمترین مشکل و بحران برشمرد و عنوان کرد: دانشگاه بیرجند جزء اندک دانشگاه‌هایی است که در ترم جاری حقوق اساتید حق التدریس و تمامی معوقات را پرداخت کرده است.
رئیس دانشگاه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتظارات باید با واقعیت و شرایط همخوانی داشته باشند و دانشجویان باید به کسب مهارت اهتمام بورزند و نباید این تصور را داشته باشند که با دریافت مدرک کارشناسی دولت برایشان کاری ثابت ایجاد کند.
دکتر خامسان تخریب اعتماد عمومی در جامعه را یک زنگ خطر دانست و بیان داشت: برای بهبود اعتماد عمومی باید از خودمان شروع کنیم تا با همت زیاد اعتماد از دست رفته را التیام دهیم.

آخرین ویرایش۱۶ مرداد ۱۳۹۸